Carboy Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 kan iemand voor mij eens wat bekende mooie cabrio old timers noemen zoals MG ....? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 De Hotknife is een mooie klassieker. Deze is alleen te unlocken door alles goud te halen bij de Autoschool/Drivingschool. Ik weet niet wat je met MG bedoeld, maar oké. Dit is dus wel een mooie klassieke wagen. Reageren
Carboy Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Lol je vat het verkeerd op ik bedoel een auto in het echt zodat ik hem op mod op kan zoeken of als iemand een mod voor me heeft.... zo`n klassieker bedoel ik ken je de MG ? die cabrio auto.... zo`n autootje wil ik als mod hahah Maar als iemand me kan helpen zodat mooi weze Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) De Hotknife is een mooie klassieker. Deze is alleen te unlocken door alles goud te halen bij de Autoschool/Drivingschool. Ik weet niet wat je met MG bedoeld, maar oké. Dit is dus wel een mooie klassieke wagen. De Hotknife is zeker geen klassieker. Het is gewoon een nep ding, met een veel te grote motor erin. @Carboy: Kijk eens op de volgende sites: gtagames gtagarage Tip! gtainside Tip! gtamods Tip! dit zijn een paar modding sites. Kijk wat rond in de categorie auto's, en misschien vind je wel iets moois. Bewerkt: 28 juli 2006 door Flying Dutchman Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 waarom is gta games geen tip? ok.. ik geef toe, er is niet erg veel op te vinden en er komen ook weinig mods bij en verder... die gtagarage link van je werkt niet Reageren
Preddy Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Je zoekt iets als een Jaguar E-type (volges mij de Winsor die al in gta sa zit) of Chevrolet Corvette? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 De winsdor is geloof ik geen jaguar maar een triumph spitfire Reageren
Preddy Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Valt idd wat voor te zeggen dat het een Triumph Spitfire zou zijn, maar ik zie bij die auto niet zo'n "mond" onder bij de bumper terug zoals die wel te vinden is bij een Windsor en een E-type. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 GTA Inside is irritant er staan wel veel mods maar alles duits Reageren
mc weslo Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 een cadillac eldorado uit '56 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.