jaah90 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik had de volgende vraag: Ik wil graag beginnen met auto's te gaan maken, dus een mooie bumper,sideskirts,uitlaat,nnitro,geblendeerde ramen. Met welk programma kan ik dat het best maken? Zijn er speciale tut's voor? WAt moet ik dan in dat progje veranderen dat het uberhaupt een gta auto kan worden/veranderen? mvg, JaaH90 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Je moet het maken met progamma naar keuze, ik raad je aan 1 van de volgend vier, waarvan 3ds max toch het beste is, maargoed: - 3DS Max 7: link - Maya: link - Rhino: link - Softimage XSI: link Dit zijn er wel genoeg, ik zal zelf 3DS Max nemen Voor Viode Tutorials, kijk op link, en dan onder Free Video Tutorials, in totaal 4 Tutorials, over auto's modelleren Bewerkt: 30 juli 2006 door Big-Bear Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Heel leuk en aardig dat je dit wil, maar ik mag ik je wel waarschuwen dat dit één van de moeilijkste factoren is van het GTA Modden. Je maakt echt niet in een paar dagen een auto voor GTA. Daar moet je eerst het programma goed kennen en andere dingen kunnen maken. Je moet ook verstand hebben van het GTA Modden zelf, hoe alles inelkaar zit. Toch succes toegewenst. Reageren
jaah90 Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ik wil leren pom 3dsmax te gebruiken,omdat je het voor meerdere spellen kan gebruiken neem bijv. trackmania Nations En ik weet dat je het niet éffe leert, maar ik wil het toch proberen! iig, beide bedankt voor de posts! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ja, maar daar komen Animators en Coders bij kijken, heel veel, en zoals Mr. Gizmo al zei, je maakt niet 1 2 3 een auto, daar komt toch wel meer als een half jaar ervaring bij kijken, begin dus met simpele dingen, zoals een simpel gebouw etc. Verder veel suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.