difsolidsnake Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 hoi! ik ben hier nieuw en dus heb al gelijk een vraagje ik heb nog maar een paar dagen gta san andreas ik heb van een vriend gehoord dat je met zijn 2en kan spelen maar... ik weet niet waar die plaats is wie kan mij helpen? alvast bedankt! Reageren
Drikus Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Je kunt wel met MTA tegen elkaar racen mischien bedoelt hij dat.>! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Als je hem op de PS2 of XboX hebt kun je Muliplayer doen Ingame Als je hem op de Pc hebt kun je MTA doen maar daar weet ik niets van af. Dus heb je hem op de PS2 of XboX of PC. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 hoi! ik ben hier nieuw en dus heb al gelijk een vraagje ik heb nog maar een paar dagen gta san andreas ik heb van een vriend gehoord dat je met zijn 2en kan spelen maar... ik weet niet waar die plaats is wie kan mij helpen? alvast bedankt! Ja dat klopt, het progamma waarmee je dat kan doen heet San Andreas 2 player. Hier op het forum word er aan zo'n mod gewerkt, er is al een verschenen maar die zit vol bugs heb ik me laten weten. Je moet dus nog even geduld hebben voor er een echte goeie versie komt, hier vind je meer info: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=163 Mocht je niet kunnen wachten dan kun je op >deze< site ook een 2 player mod downloaden, ik weet eerlijk gezged niet of het dezelfde is. Let op: deze is alleen voor de pc! Reageren
megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 als je hem op de ps2 hebt kan je bij de vriendinnen een 2-player date starten,in los cebrados(ofzoiets)bij de lounge is freeroam multiplayer in los santos vlak bij de "afrit van de snelweg in de ruine(kan het niet anders zeggen) is er ook free-roam en bij pershing square is een soort multipalyer missie waarbij je 15 mensen in 1 minuut naar de andere wereld moet helpen .verder weet ik eigelijk geen plekken meer. greetz,MM Reageren
difsolidsnake Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) ik heb gta san andreas voor de ps2 en ik wil naar een multiplayer plek in los santos omdat ik nog niet verder ben kan iwemand daar een kaart van laten zien waar de plek op staat? Bewerkt: 28 juli 2006 door difsolidsnake Reageren
megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 ik heb even een kaartje opgezocht voor je.rampage en free roam staat er allebij bij. ik hoop dat het een beetje duidelijk is.http://hem.bredband.net/708145/2players.html gwn kopieren en dan plakken. greetz,MM Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik zal iets in elkaar flanzen Kaartje: -Dit zijn de Free Room aroud MP's- Reageren
difsolidsnake Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 jaaaaaaa kijk daar heb ik wat aan thanx man! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik weet dat je hem al hebt maar dit is ook nog makkelijk: Hier staan ze allemaal op: Kaartje MP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.