Jump to content

Vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi! ik ben hier nieuw en dus heb al gelijk een vraagje :D ik heb nog maar een paar dagen gta san andreas ik heb van een vriend gehoord dat je met zijn 2en kan spelen maar... ik weet niet waar die plaats is wie kan mij helpen? alvast bedankt! :*D

Geplaatst:

Als je hem op de PS2 of XboX hebt kun je Muliplayer doen Ingame

Als je hem op de Pc hebt kun je MTA doen maar daar weet ik niets van af. :N

Dus heb je hem op de PS2 of XboX of PC.

Geplaatst:
hoi! ik ben hier nieuw en dus heb al gelijk een vraagje :D ik heb nog maar een paar dagen gta san andreas ik heb van een vriend gehoord dat je met zijn 2en kan spelen maar... ik weet niet waar die plaats is wie kan mij helpen? alvast bedankt! :*D

Ja dat klopt, het progamma waarmee je dat kan doen heet San Andreas 2 player. Hier op het forum word er aan zo'n mod gewerkt, er is al een verschenen maar die zit vol bugs heb ik me laten weten. Je moet dus nog even geduld hebben voor er een echte goeie versie komt, hier vind je meer info:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=163

Mocht je niet kunnen wachten dan kun je op >deze< site ook een 2 player mod downloaden, ik weet eerlijk gezged niet of het dezelfde is. Let op: deze is alleen voor de pc!

Geplaatst:

als je hem op de ps2 hebt kan je bij de vriendinnen een 2-player date starten,in los cebrados(ofzoiets)bij de lounge is freeroam multiplayer in los santos vlak bij de "afrit van de snelweg in de ruine(kan het niet anders zeggen) is er ook free-roam en bij pershing square is een soort multipalyer missie waarbij je 15 mensen in 1 minuut naar de andere wereld moet helpen :puh: .verder weet ik eigelijk geen plekken meer.

greetz,MM :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb gta san andreas voor de ps2 en ik wil naar een multiplayer plek in los santos omdat ik nog niet verder ben :puh: kan iwemand daar een kaart van laten zien waar de plek op staat?

Bewerkt: door difsolidsnake

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...