Clowntje_93 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) welke potc vonden jullie leuker/beter? Deel 1: pirates of the caribbean: The curse of the Black Pearl Deel 2: Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest Ikzelf vond Deel 2 met meer humor, maar deel 1 vond ik toch wat leuker. Bewerkt: 28 juli 2006 door wakkiegeslacht Reageren
RobertSA Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Ik vond de 2e leuker. Bewerkt: 29 juli 2006 door robertsa Reageren
Wesley Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Van deel 2 heb ik maar een piep klein stukje gezien! Dus, ik stem maar voor deel 1 ! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Deel 1 tot nu toe . Maar hoe komt dat Cpt jack Sparrow zo Cool wandeld (raar is een raar woord dus vervang ik het door een raarder woord :cool) Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 volges mij omdat ie gek is geworden op dat eiland waar die achter is gelaten maar ik weet het niet zeker Reageren
Ben007 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik vond de tweede iets beter maar ze eijn alletwee de moeite waard Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Mag ik eens iets vragen, waar hebben jullie de 2de gezien? Die is toch pas uit, niet? En ja, hij is gek geworden. Daarom doet hij zo raar! Reageren
Yohan Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Er zijn natuurlijk nog andere[/font] manieren dan de film in de bios te zien he.. Ik vind het 2e deel beter omdat er meer actie inzit, verder vond ik verhaal erg goed in elkaar zetten, en deze film barste echt van de energie! Kan niet wachten op deel 3.. Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 de tweede vind ik veel beter qua humor, actie, .... De manier waarop Jack Sparrow die humor uitbeeld heb ik echt nog nooit in een andere film gezien, enja wie is nu beter in het spelen van rollen als bijvoorbeeld van die van Jack Sparrow als Jonny Depp?? Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Mag ik eens iets vragen, waar hebben jullie de 2de gezien? Die is toch pas uit, niet?En ja, hij is gek geworden. Daarom doet hij zo raar! In belgië was ie later uit als in NL, ik eigenlijk in Lommel gaan, maar daar draaide ie nog niet. Dus ging ik in Eindhoven. Reageren
ZOrange Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ah dacht ik al, nu zie ik de reclame ook op TV. Ziet er een zalige film uit, zal ik zeker moeten gaan kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.