Jesse123 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik heb vrij ver geraakt in dit spel maar nu zit ik vast bij een missie... Ik krijg de opdracht om samen met een andere dude (die mij gewoon volgt ) andere members te gaan zoeken.En dan de missie te gaan uitvoeren. Op men scherm verschijnt het volgende : " Recuit a couple of your Grove street gang members families ". Maar ik weet niet hoe ik andere groene kereltjes vraag om in men auto te stappen, ofzo ? Hulp ? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) hey Jesse123, Voor gangmembers te recruteren moet je dit doen. Dus richt met een geweer op jouw ganglid en doe dit: PC: G of H PS2: pijltje boven of onder. gta-freak2 Bewerkt: 28 juli 2006 door gta-freak2 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik heb vrij ver geraakt in dit spel maar nu zit ik vast bij een missie... Ik krijg de opdracht om samen met een andere dude (die mij gewoon volgt ) andere members te gaan zoeken.En dan de missie te gaan uitvoeren. Op men scherm verschijnt het volgende : " Recuit a couple of your Grove street gang members families ". Maar ik weet niet hoe ik andere groene kereltjes vraag om in men auto te stappen, ofzo ? Hulp ? Hey Jesse123 Allereerst: Welkom op het forum. Je hoeft het niet tegen de gangmembers te zeggen dat je ze in de auto wilt hebben. Ze gaan waar jij gaat, dus jij kan gewoon in de auto gaan zitten, dan volgen de gangmembers vanzelf! Je kunt met op zijn hoogst 3 gangmembers in een auto zitten [in een bus is het wat anders!]. Kijk in de post hierboven hoe je gangmembers moet recruteren. Groetjes, Dutchy3010 Reageren
nickSA Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 bij de ps2 is het R1 dan mik je op ze en dan pijltje naar boven Reageren
Jesse123 Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Mja ik speel het op ps2. Bedankt ! ga het eens proberenn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.