TommieguN Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 wauw, mooie supra... ik wil er nog steeds een van de dodge charger Nou je wens komt in vervulling! Omdat je geen plaatje van je achtergrond hebt neergezet, en op mijn plaatje hebt gereageerd, wat eigenlijk niet mag he! Heb ik een link voor je, en heb je gelijk een mooie achtergrond van een dodge charger http://musclecar.turboblog.fr/photos/uncat...e_charger_1.jpg Je kan trouwens ook gewoon op g**gle kijken en daar dodge charger wallpapers in drukken en dan heb je ook hele mooie achtergronden hoor. Nou ook een mooie charger wallpaper op TopGear. TopGear Reageren
Synchro Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Dat zijn er nog die ik gebruik: Reageren
Trax Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 *Kick* Zie hier mijn nieuwe wallpaper Reageren
Scott16 Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Dit is de mijne, hoort bij m'n theme. Reageren
SWYV Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) das min mooiste vriendin Erika van in min dorp edit, ik ga min screen ff verkleinen want zo te zien is die iets net boven de regel :lol: edit 2 ziezo aangepast met "paint" :lol: Bewerkt: 2 juni 2005 door sonny yoshi Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Dit is de mijne, hoort bij m'n theme. 'k vond deze wel mooi, dus ik heb mijn achtergrond van hem/haar gejat. Reageren
andyman Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik gebruik Theme-Manager voor al mijn theme's B) Deze heb ik nu.. Plaatje1 Plaatje2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.