Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
screenshotjj4.th.png

Even wat leven hier in brengen, mijn systeem draait op Windows XP SP2 :clown:

Mijn Operating systeem is nog goedkoper:

vistaln4.th.jpg

Wie heeft het over geld bedragen, ik heb sinds kort mijn pc terug gezet naar de oorspronkelijke fabrieks instellingen waarbij ik een vista transforming pack heb geïnstalleerd gratis en wel.

En wat kostte die Windows Licentie?

• Reacties 973
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin2130

16

• Fezz

15

• Grand Theft Auto TOM

15

• Blizard

14

Geplaatst:
Niks, zit misschien gratis op elke computer.... :dans:

Je hebt minimaal 80 euro (bij een nieuwe computer zit dat heus wel inberekend hoor het is niet gratis zoals vele n00bs beweren) voor Windows XP betaald, of je hebt het illegaal.

Geplaatst:

Je hebt minimaal 80 euro (bij een nieuwe computer zit dat heus wel inberekend hoor het is niet gratis zoals vele n00bs beweren) voor Windows XP betaald, of je hebt het illegaal.

Beschuldiging over illegale misdrijven zijn denk ik niet gewenst op dit forum en ik denk dat je ook een beetje offtopic aan het gaan bent, alhoewel je desktop er richting vista uit ziet is het niet en zal het ook nooit de juiste vista look zijn.

Mijnes gaat meer naar de juiste look.

Maar goed. On topic.... :duh:

Geplaatst:

Beschuldiging over illegale misdrijven zijn denk ik niet gewenst op dit forum en ik denk dat je ook een beetje offtopic aan het gaan bent, alhoewel je desktop er richting vista uit ziet is het niet en zal het ook nooit de juiste vista look zijn.

Mijnes gaat meer naar de juiste look.

Maar goed. On topic.... :duh:

Windows XP heeft geen AERO.... en ik had tijdens het maken van die screenshot niet mijn Glass icons.

Geplaatst:

Ik kan inderdaad nog het AERO mod installen maar weinig zin.

De echte Vista heeft ook links een Windows bolletje.

Geplaatst:
Ik kan inderdaad nog het AERO mod installen maar weinig zin.

De echte Vista heeft ook links een Windows bolletje.

Maar ik heb Beryl. Dat is beter dan Aero.

Geplaatst:

naamloosbp2.th.png

Dit is Windows Vista. Hij ziet er een beetje leeg uit omdat ik Vista net ca. 20 minuten heb.

Geplaatst:

mijn ma heeft ook vista op haar pc, maar ik heb een ander thema daarbij. dan heb je geen aero. dat vertraagt de boel alleen maar. en het thema zat er standaard op.

Geplaatst: (bewerkt)

mijn bureabladachtergrond van mijn al reeds 3 weken geadopteerde Galgo(die honden die mishandelt werden in Spanje)...jaja ik weet, ik toon alleen de afbeelding. Ik heb geen zin om een print screen te nemen. :puh:

Bewerkt: door Pitbull
Geplaatst:
screenshotjj4.th.png

Even wat leven hier in brengen, mijn systeem draait op Windows XP SP2 :clown:

Haha ik zie jouw IP ook! :puh:

Humpff daar had ik dan weer niet aangedacht :')

Geplaatst:

Vanaf nu gaan we weer ontopic. Dus we plaatsen hier screenshots van desktops, en we hebben het niet over besturingssystemen, of de kosten ervan, of andere dingen... ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...