1974 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 nou ja hier de mijne:: BEREID JE VOOR OP EEN CHAOS: nou dat is een chaos.die van jous is lekker rustig. Reageren
RudolfoShock Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Nou ik zal ook dan maar mijn Bureablad dissen hier! (P.S. als je dat programmatje wil hebben ((dat van die cube met 6 bureabladen)) PB me dan!) EDIT: De onderste 2 zijn als ik mijn 2monitortjes aanheb ( alleen staat soms 1tje uit als ik mijn Tablet gebruik!) Bewerkt: 9 mei 2008 door RudolfoShock Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Hierboven: Lol! Mijne: Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 (bewerkt) Mijn bureaublad. Heel standaard. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 9 mei 2008 door Flitskikker Reageren
2fast{0} Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Het leek me weer tijd om een nieuwe achtergrond te showen ! Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Chelsea Chelsea (Anelka ) Er zit wel wat paint-censuur op de taakbalk Reageren
gybrus Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Mijn fresh reinstall van windows, eindelijk komt het eind in zicht Te zien op de screen: -Object Dock -Windows XP (of niet soms?) -Geen prullenbak icoontje laats Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Mijne: Ik houd van kleur . Reageren
nick5556 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Mijn bureaublad is de mercedes mclaren SLR van mijn oom. Het is ten eerste super camera, en een focking mooie wagen om in te rijden en te hebben Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Sommigen zullen haar nog wel herkennen. Reageren
Argon Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Windows XP Proffesional: Deze staat nu ingesteld als mijn standaard OS (ik gebruik nu dus een dual boot) maar ik ben van plan binnenkort te migreren naar enkel Ubuntu en nog een 20Gb over te houden voor Win XP zodat ik nog kan gamen. Al de rest van men HDD gaat naar linux... Ubuntu 8.04 (Hardy): Ik heb me nog niet echt bezig gehouden met de style ervan maar aangezien er toch een behoorlijke Grafische kaart in men computer zit heb ik behoorlijk wat grafische effects eropgezet (questie dat men GPU ook wat te doen heeft) ik gebruik nu dus compiz wat wel handig is (niets van te zien op screenshot maar je kan dan een kubus van je verschillende bureaubladen maken, vensters hebben leuke effectjes etc...) Maar uiteindelijk ga ik hem toch nog is onder hande nemen zodat ik een mooie desktop heb à la deze bijvoorbeeld heb maar dat is voor morgen om te doen aangezien ik nu nog 1 examen heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.