xgaming Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Nou hier de mijne Let niet op de geopende Adobe programma's ben / was bezig met webdesign enzo. Reageren
Puma Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 De taakbalk zoals iedere modder 'm gevuld zou moeten hebben, de muziek die iedereen zou moeten luisteren en ik pwn het icoontjes-record volgens mij. Ojah, die auto op de achtergrond is gewoon een knettervette bak: Reageren
Jay; Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Te volle bureaubladen zijn niets voor mij. Reageren
moechy Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Hij kan dit op een of andere manier niet uploadeb . Hij upload wel gewone afbeeldingen maar geen print screens. Ik upload op Imageshack.us Reageren
Hackman Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Probeer dan eens www.tinypic.com. Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Voor het eerst in jaren een redelijk opgeruimd/schoon bureaublad Reageren
joppie Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Dit is mijne: Trouwens ook zelf gemaakt/veranderd... hoe maak je zoiets antirip? @ Hieronder: Whahahaa die is egt niet[/font] goed... K vraag tog alleen hoe het moet? Kan het uberhaupt (<-- moeilijk woord) wel... Bewerkt: 27 juni 2008 door joppie Reageren
Timske Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Hier is de mijne: Bewerkt: 27 juni 2008 door Timske Reageren
.Senne Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 @ timske, wat staat er onder het klokje op je bureaublad? srr, vn mij geen screenie, gaat ff niet nu. greetz_ Reageren
Timske Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 @ timske, wat staat er onder het klokje op je bureaublad? srr, vn mij geen screenie, gaat ff niet nu. greetz_ Het verhaaltje: Waarom is mijn diploma op wc-papier geschreven?? Zot!!! Weet gij wel hoe duur papier kost? Duidelijker? Reageren
FerryN Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) @ timske, wat staat er onder het klokje op je bureaublad? srr, vn mij geen screenie, gaat ff niet nu. greetz_ Het verhaaltje: Waarom is mijn diploma op wc-papier geschreven?? Zot!!! Weet gij wel hoe duur papier kost? Duidelijker? Hij bedoelt die twee wijven die in bikini staan Dit is mijn desktop. Later, Bewerkt: 6 juli 2008 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.