Sprunk Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Heb ook weer eens een ander bureaublad: Een wallpaper van de mooie stad Rotterdam. En ja, ook ik ben fan van het Zune thema. Reageren
Eli R Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Die van mij ook maar eens laten zien . Dock programma is rklauncher en de achtergrond komt uit eigen keuken. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Een fijne raytracing-creatie Niet door mij gemaakt helaas Bewerkt: 25 november 2008 door timmyhawky Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) daarvoor had ik vista inspirat 2 theme met rocketdock, ook wel grappig zal vandaag of morgen me laptop ook ff posten Bewerkt: 7 januari 2009 door Scrtz Reageren
ComKwak Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Een groot zooitje dus Op die lege plek rechts zit nog een downloadsbelheidmeter maar het screenprogrammatje wat ik heb verbergt dat automatisch... Maak gebruik van het Zune-thema. Achtergrond veranderd om de minuut (zijn live-foto's van de aarde), volgens mij heette dat DesktopEarth. Edit; Hier van me laptop (achtergrond is nog standaard ) Bewerkt: 7 januari 2009 door ComKwak Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Mijn GTAIV achtergrondje. Mvg, Flitskikker Reageren
K.O. Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Mijn achtergrond is een vakantiefoto van vorige zomervakantie. Kwalitatief niet geweldig, maar ik vind 'm wel mooi. Let overigens niet op alle troep op mijn bureaublad, die heeft wel eens 3 keer zo vol gestaan. Vind dit nog best netjes. Een andere achtergrond is deze, maar da's de default background, dus minder interessant. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Hoe maken jullie zo'n foto van jullie bureaublad?? Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Hoe maken jullie zo'n foto van jullie bureaublad?? Je hebt een knop op je toetsenbord met printscreen, druk die in ga vervolgens naar paint. Toets wanneer je paint hebt geopent Ctrl + V in, als het goed is zal er een plaatje verschijnen van alles wat er in beeld stond toen jij print screen in drukte. Sla deze op en ga vervolgens naar Imageshack klik op bladeren en selecteer vervolgens het paint bestand met jou'n bureaublad. Klik daarna op host it en na even geduld te hebben krijg je allemaal balken met url links erin, scroll omlaag en kopieer de url link uit de onderste balk. Ga dan hier naar je post en zet die link hiertussen [img][/img] Zodra je bericht klaar is zul je zien dat het er staat als een afbeelding en tadaa het is gelukt. Graag gedaan Bewerkt: 7 januari 2009 door -->nick<-- Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Deze heb ik er al een jaar op staan: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.