Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 Nadat de vorige keer het bureaublad enorm vol zat, weer een beetje gefixed. Nog steeds niet zoals het hoort, want de pictogrammen zijn te groot. Weet iemand dat probleem op te lossen? Volgens mijn zus (die heeft precies dezelfde laptop als de mijne) zijn die pictogrammen te groot ten opzichte van de schermgrootte. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Nog steeds niet zoals het hoort, want de pictogrammen zijn te groot. Weet iemand dat probleem op te lossen? Volgens mijn zus (die heeft precies dezelfde laptop als de mijne) zijn die pictogrammen te groot ten opzichte van de schermgrootte. Rechtermuisknop op het bureaublad >> Beeld >> Kleine Pictogrammen Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Klik voor volledige grootte Het gaat niet om de kleur zelf, maar om de rechterbenedenhoek. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Nog steeds niet zoals het hoort, want de pictogrammen zijn te groot. Weet iemand dat probleem op te lossen? Volgens mijn zus (die heeft precies dezelfde laptop als de mijne) zijn die pictogrammen te groot ten opzichte van de schermgrootte. Rechtermuisknop op het bureaublad >> Beeld >> Kleine Pictogrammen Hoe doe je dat eigenlijk bij windows? Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Zo doe je het juist bij Windows. Rechtermuis klik op je bureaublad > Beeld > Kleine, normale of grote pictogrammen. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 (bewerkt) Zo doe je het juist bij Windows. Rechtermuis klik op je bureaublad > Beeld > Kleine, normale of grote pictogrammen. Bij mij staat nergens beeld. Bewerkt: 21 juni 2010 door GwnHugo Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Zo doe je het juist bij Windows. Rechtermuis klik op je bureaublad > Beeld > Kleine, normale of grote pictogrammen. Bij mij staat nergens beeld. Ow, je hebt nog de goede oude XP. Euh. Misschien bij Grafische Opties? Of anders is het gewoon zo bij XP. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 [...] Zelf in elkaar geflanst. Heb je alle letters zelf gemaakt? Of alleen dat "Get A Life"? Ik heb alle letters zelf getypt, kleurtje gegeven en geplaatst. Bedoel je dat?.. geplaatste afbeelding Zelf in elkaar geflanst. Ik zou helemaal gek worden als ik zo'n achtergrond had. Ik vind hem wel vrolijk eerlijk gezegd. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Desktop van mijn favoriete GTA, The Ballad of Gay Tony! Reageren
Dotz Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) Desktop met Erica Rose Campbell! Zo lekker! Hier kan niets en niemand tegen op! Desktop van mijn favoriete GTA, The Ballad of Gay Tony! Klasse kerel! Je hebt GTA III nog op je pc! Ik ook, de beste GTA die er is! Daarna komt GTAI, dan The Lost and Damned en dan (pas) The Ballad of Gay Tony! Bewerkt: 26 juni 2010 door Dotz Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 (bewerkt) Bewerkt: 25 juni 2010 door MidnightMayhem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.