Big Boss Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Ik heb maar eens even opgeruimd. M'n bureaublad stond helemaal vol met rommel. Waarschuwing: Groot! 2880 x 900 pixels. Reageren
RoL0 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) [...] Nog steeds niet zoals het hoort, want de pictogrammen zijn te groot. Weet iemand dat probleem op te lossen? Volgens mijn zus (die heeft precies dezelfde laptop als de mijne) zijn die pictogrammen te groot ten opzichte van de schermgrootte. Beetje laat, maar beter laat dan nooit: Control+scroll! OT: Mijn bureaublad (nee, niet even opgeruimd, ik haat gewoon volle bureaubladen hoewel ik wel van rocketdock houd..) ff een toelichting over de gadgets: die BFBC2 stats (die BTW behoorlijk slecht zijn :$ ), dat is een gadget die de stats uit statsverse weergeeft en mn lesrooster is een gadget met een script erachter die automatisch op mn schoolsite kijkt wat mn lesrooster is en of er een wijziging/uitval is. Bewerkt: 4 juli 2010 door RoL0 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Wat is die Rooster gadget? Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Deze gebruik ik al een tijdje als bureaublad achtergrond. Ik vind hem heerlijk. Reageren
Fezz Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Die is echt mooi! Die wil ik ook. Wil je een link geven? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 mijn vuilnisbelt op de laptop Reageren
BV_1993 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Deze gebruik ik al een tijdje als bureaublad achtergrond. Ik vind hem heerlijk. Je hebt een nieuw scherm Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 (bewerkt) Ik heb net een nieuw thema geïnstalleerd, namelijk het "Snow Leopard" skin van Apple Mac inclusief bijbehorende achtergrond van Google. Ik vond de huidige skin saai en daarom heb ik dus deze gedownload. Bewerkt: 23 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 klikkerdeklik Tis te groot om zo te laten zien Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 De desktop op mijn netbook: Altijd netjes. Ik haat het als de boel helemaal vol staat. Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik heb net een nieuw thema geïnstalleerd, namelijk het "Snow Leopard" skin van Apple Mac inclusief bijbehorende achtergrond van Google. [...] Ik vond de huidige skin saai en daarom heb ik dus deze gedownload. Gelukkig ziet OSX er een stuk beter uit dan dat en werkt het ook fijner dan Windows. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Het is nog maar 2 dagen geleden, maar ik ben toch maar weer teruggegaan naar Windows Vista, want ik heb eindelijk Windows Aero transparancy kunnen krijgen! UPDATE: Het is me gelukt zoals ik het wilde! Bewerkt: 25 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.