Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 973
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin2130

16

• Fezz

15

• Grand Theft Auto TOM

15

• Blizard

14

Geplaatst:

Ik heb maar eens even opgeruimd. M'n bureaublad stond helemaal vol met rommel.

Waarschuwing: Groot! 2880 x 900 pixels.

bureaublad3.png

Geplaatst: (bewerkt)

[...]

Nog steeds niet zoals het hoort, want de pictogrammen zijn te groot. Weet iemand dat probleem op te lossen? Volgens mijn zus (die heeft precies dezelfde laptop als de mijne) zijn die pictogrammen te groot ten opzichte van de schermgrootte. :7

Beetje laat, maar beter laat dan nooit: Control+scroll!

OT: Mijn bureaublad (nee, niet even opgeruimd, ik haat gewoon volle bureaubladen hoewel ik wel van rocketdock houd..)

bureaubladu.jpg

ff een toelichting over de gadgets: die BFBC2 stats (die BTW behoorlijk slecht zijn :$ ), dat is een gadget die de stats uit statsverse weergeeft en mn lesrooster is een gadget met een script erachter die automatisch op mn schoolsite kijkt wat mn lesrooster is en of er een wijziging/uitval is.

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Deze gebruik ik al een tijdje als bureaublad achtergrond. Ik vind hem heerlijk. :)

Je hebt een nieuw scherm :tu:

desktopst.png

Ik heb net een nieuw thema geïnstalleerd, namelijk het "Snow Leopard" skin van Apple Mac inclusief bijbehorende achtergrond van Google. :puh:

307wz5y.jpg

Ik vond de huidige skin saai en daarom heb ik dus deze gedownload.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik heb net een nieuw thema geïnstalleerd, namelijk het "Snow Leopard" skin van Apple Mac inclusief bijbehorende achtergrond van Google. :puh:

[...]

Ik vond de huidige skin saai en daarom heb ik dus deze gedownload.

Gelukkig ziet OSX er een stuk beter uit dan dat en werkt het ook fijner dan Windows. :engel:

post-22900-1280052054,95.jpg

Het is nog maar 2 dagen geleden, maar ik ben toch maar weer teruggegaan naar Windows Vista, want ik heb eindelijk Windows Aero transparancy kunnen krijgen! :D

UPDATE:

1z4y7b5.jpg

Het is me gelukt zoals ik het wilde! :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...