Galiorix Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 (bewerkt) [...] Volgens mij ben ik de eerste die een linux desktop laat zien [..] Ubuntu 8.04 (Hardy): Ik heb me nog niet echt bezig gehouden met de style ervan maar aangezien er toch een behoorlijke Grafische kaart in men computer zit heb ik behoorlijk wat grafische effects eropgezet (questie dat men GPU ook wat te doen heeft) ik gebruik nu dus compiz wat wel handig is (niets van te zien op screenshot maar je kan dan een kubus van je verschillende bureaubladen maken, vensters hebben leuke effectjes etc...) Maar uiteindelijk ga ik hem toch nog is onder hande nemen zodat ik een mooie desktop heb à la deze bijvoorbeeld heb maar dat is voor morgen om te doen aangezien ik nu nog 1 examen heb. Helaas. Linux is alleen leuk als je een die hard coder bent, Windows is voor mensen die niet beter weten en OS X is voor de mensen die gebruikersgemak belangrijk vinden. Bewerkt: 4 augustus 2010 door Galiorix Reageren
.Wacko Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Je quote iemand uit 2008. :X En ik vind functionaliteit een hoge prioriteit hebben. En ze hebben alle 3 zo hun functies, dus.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 Debian 5 op mijn virtuele machine. En het rommeltje op mijn Windows PC. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Deze keer een vista thema. Het ziet er best goed uit dus ik denk dat ik deze maar houd. Reageren
Fezz Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik wilde eigenlijk het bureaublad van mijn desktop plaatsen(Windows 7, Windows Vista en Ubuntu 10.04) maar hij is kapot (Ubuntu deed het net :l) dus nu mijn laptop (XP met Media Center Edition Skin maar niet die versie) Reageren
Fezz Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 (bewerkt) Fake Mac -1 edit: Q Music -1 -2 Bewerkt: 16 augustus 2010 door dji-unit Reageren
GwnHugo Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 De visual style is Auriel (Blue opaque 2c), De icons zijn Tango en de wallpaper is Yarr. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Zal ik het goede voorbeeld dan maar even geven? Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Als dat allemaal Demii's zijn geef je het goede voorbeeld ja. :-) Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 (bewerkt) Bewerkt: 13 september 2010 door Gijsso Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 Lol! Foto Foto Hoe krijg je dat zo gesorteerd zegmaar Leg me plz uit :"D Reageren
Gijsso Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Geplaatst: 30 september 2010 http://www.stardock.com/products/fences/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.