Bassieboy35 Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Gemaakt door Flixiee : Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 3 mei 2012 Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 Update http://puu.sh/sGUD Waarom ondersteunt dit forum geen puush plaatjes Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 mei 2012 Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 (bewerkt) Ben sinds kort overgestapt van Windows Vista naar Windows 7. Met bureaubladiconen weegegeven Zonder bureaubladiconen weergegeven Ik moet toegeven: ik zou niet meer terug willen naar Windows Vista. Ik heb wel last van internetproblemen sinds ik Windows 7 heb, maar daar moet ik nog een goede driver voor vinden. Bewerkt: 3 mei 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Geplaatst: 13 mei 2012 Net ff rainmeter aangepast, dit zijn mijn desktops, om de 30 minuten wisselend. Album Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 (bewerkt) Mijn Mini-Macje: Bewerkt: 15 mei 2012 door GolfG60 Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Geplaatst: 10 juni 2012 Mooi uitgelijnd he Lol, "Dit exemplaar van Windows is niet legitiem" Ontopic: De mijne: Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Geplaatst: 10 juni 2012 (bewerkt) Wat ik hier zie is erg saai vergeleken andere forums, wel leuk om de verschillen te zien Gebruik zelf het programma Rainmeter, hiermee kan je verschillende metertjes en klokken op je buroblad zetten, ook shortcuts. Heb al een tijdje niet meer mijn achtergrond verranderd, maar hier nog een linkje van hoe het er nu uitziet. Klik Deze is er trouwens ook nog bij gekomen : Klik Bewerkt: 10 juni 2012 door Zombiespeed Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2012 (bewerkt) Mijn PowerMac achtergrond: Mijn Mini-Mac achtergrond: Normaal springen de docks weg, heb voor deze even de muis erop laten staan. Bewerkt: 18 augustus 2012 door GolfG60 Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Speciaal hiervoor heb ik mijn bureaublad opgeruimd xD Ik gebruik nooit snelkoppelingen via bureaublad. Ik start programma's altijd via Start/Programma's en bestanden zoeken Altijd! Hiervoor had ik dus nog iets van 7 bestanden op m'n bureaublad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.