Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Mijn bureaublad is principiëel best saai, ik heb een hekel aan icoontjes en doe alles via "Start", mijn Taakbeheer staat ook altijd open, gewoon uit principe :3 Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Wat vind ik Puush toch ontzettend handig. Geen geklungel meer met Paint. Ctrl-Shift-3 en je bureaublad staat meteen online. Dualscreen. Achtergrond iets aangepast omdat m'n primaire monitor 1920x1080 is en m'n secundaire monitor maar 1440x900. Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Dualscreen. Achtergrond iets aangepast omdat m'n primaire monitor 1920x1080 is en m'n secundaire monitor maar 1440x900. Heb precies dezelfde afmetingen, is heerlijk om mee te werken. Moet alleen nodig m'n wallpapers van EnergyCorse weer 's instellen. Loop sinds m'n herinstallatie nog steeds met de standaard Windows 7 achtergrond rond Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik heb onlangs ook maar even mijn bureaublad van m'n laptop (die ik voornamelijk voor school gebruik) mooi gemaakt. Ik vind de standaard icoontjes van Windows ook maar niets dus heb met behulp van Rainmeter nu een veel mooier en overzichtelijker bureaublad. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 (bewerkt) Sinds enkele dagen nieuwe achtergrond. Bewerkt: 3 oktober 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Sublime Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik heb onlangs ook maar even mijn bureaublad van m'n laptop (die ik voornamelijk voor school gebruik) mooi gemaakt. Ik vind de standaard icoontjes van Windows ook maar niets dus heb met behulp van Rainmeter nu een veel mooier en overzichtelijker bureaublad. Heb je daarvoor speciale "themas" of plugins ofzo geinstalleerd? Ik heb er even naar gekeken maar kon niet echt zon mooi thema als bij jouw realiseren. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik heb enkel de skins Enigma (bovenste taskbar, Gmail, uptime, menu) en Serenity (Prullenbak, weer, en datum) gebruikt. Verder heb ik de icoontjes van mijn shortcuts grotendeels zelf gemaakt (of bestaande bewerkt), wat gespeeld met tekstgroottes en een mooie achtergrond uitgezocht. Een site waar gigantisch veel prachtige achtergronden te vinden zijn, en waar ik er al tientallen vandaan heb gehaald vind je hier. Een echte aanrader. Reageren
Sublime Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik heb enkel de skins Enigma (bovenste taskbar, Gmail, uptime, menu) en Serenity (Prullenbak, weer, en datum) gebruikt. Verder heb ik de icoontjes van mijn shortcuts grotendeels zelf gemaakt (of bestaande bewerkt), wat gespeeld met tekstgroottes en een mooie achtergrond uitgezocht. Een site waar gigantisch veel prachtige achtergronden te vinden zijn, en waar ik er al tientallen vandaan heb gehaald vind je hier. Een echte aanrader. Thanks, dat ga ik zeker gebruiken zodra ik mijn SSD binnen heb. Die wallpapers zien er veelbelovend uit . Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Zombiespeed, ben je ook een fan van de rallysport? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Zombiespeed, ben je ook een fan van de rallysport? Niet echt, maar vind het wel leuk om naar te kijken en de auto's zijn gewoon geweldig. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2012 Dit krijg ik als ik de 'dashboard' open, dit is een tweede bureaublad zeg maar met widgets etc. erop: PowerMac: Mini-Mac: Uptime al bijna 60 dagen :O Reageren
mekane Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 (bewerkt) Dit is mijn bureaublad Ik denk dat ik één van de weinige ben op dit forum met winXP nog .. Bewerkt: 23 oktober 2012 door mekane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.