Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn bureaublad is principiëel best saai, ik heb een hekel aan icoontjes en doe alles via "Start", mijn Taakbeheer staat ook altijd open, gewoon uit principe :3

bureauq.png

• Reacties 973
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin2130

16

• Fezz

15

• Grand Theft Auto TOM

15

• Blizard

14

Geplaatst:

Wat vind ik Puush toch ontzettend handig. Geen geklungel meer met Paint. Ctrl-Shift-3 en je bureaublad staat meteen online. :)

1aZif.jpg

Dualscreen. Achtergrond iets aangepast omdat m'n primaire monitor 1920x1080 is en m'n secundaire monitor maar 1440x900.

Geplaatst:

Dualscreen. Achtergrond iets aangepast omdat m'n primaire monitor 1920x1080 is en m'n secundaire monitor maar 1440x900.

Heb precies dezelfde afmetingen, is heerlijk om mee te werken. Moet alleen nodig m'n wallpapers van EnergyCorse weer 's instellen. Loop sinds m'n herinstallatie nog steeds met de standaard Windows 7 achtergrond rond :puh:

Geplaatst:

Ik heb onlangs ook maar even mijn bureaublad van m'n laptop (die ik voornamelijk voor school gebruik) mooi gemaakt. Ik vind de standaard icoontjes van Windows ook maar niets dus heb met behulp van Rainmeter nu een veel mooier en overzichtelijker bureaublad.

bureaublad3-10small.png

Geplaatst: (bewerkt)

Sinds enkele dagen nieuwe achtergrond. :D

3531jkh.png

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik heb onlangs ook maar even mijn bureaublad van m'n laptop (die ik voornamelijk voor school gebruik) mooi gemaakt. Ik vind de standaard icoontjes van Windows ook maar niets dus heb met behulp van Rainmeter nu een veel mooier en overzichtelijker bureaublad.

bureaublad3-10small.png

Heb je daarvoor speciale "themas" of plugins ofzo geinstalleerd? Ik heb er even naar gekeken maar kon niet echt zon mooi thema als bij jouw realiseren.

Geplaatst:

Ik heb enkel de skins Enigma (bovenste taskbar, Gmail, uptime, menu) en Serenity (Prullenbak, weer, en datum) gebruikt. Verder heb ik de icoontjes van mijn shortcuts grotendeels zelf gemaakt (of bestaande bewerkt), wat gespeeld met tekstgroottes en een mooie achtergrond uitgezocht.

Een site waar gigantisch veel prachtige achtergronden te vinden zijn, en waar ik er al tientallen vandaan heb gehaald vind je hier. Een echte aanrader.

Geplaatst:

Ik heb enkel de skins Enigma (bovenste taskbar, Gmail, uptime, menu) en Serenity (Prullenbak, weer, en datum) gebruikt. Verder heb ik de icoontjes van mijn shortcuts grotendeels zelf gemaakt (of bestaande bewerkt), wat gespeeld met tekstgroottes en een mooie achtergrond uitgezocht.

Een site waar gigantisch veel prachtige achtergronden te vinden zijn, en waar ik er al tientallen vandaan heb gehaald vind je hier. Een echte aanrader.

Thanks, dat ga ik zeker gebruiken zodra ik mijn SSD binnen heb. Die wallpapers zien er veelbelovend uit :).

Geplaatst:

Zombiespeed, ben je ook een fan van de rallysport?

Achtergrond.png

Niet echt, maar vind het wel leuk om naar te kijken en de auto's zijn gewoon geweldig. :D

Geplaatst:

Dit krijg ik als ik de 'dashboard' open, dit is een tweede bureaublad zeg maar met widgets etc. erop:

PowerMac:

28am98z.png

Mini-Mac:

2up91mt.png

Uptime al bijna 60 dagen :O

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

fa4272f2a90ab1c027c230d.jpg

Dit is mijn bureaublad

Ik denk dat ik één van de weinige ben op dit forum met winXP nog ..

Bewerkt: door mekane

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...