Robin2130 Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 die vind ik wel mooi met die zonsondergang se7en die bliss-achtergrond van mij vind ik ook wel mooi :rolleyes: Reageren
Tim14 Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 robin2130 jij hebt wel een mooi thema.. hoe doe je dat ? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 Tim13 je kan styleXP ervoor downloaden en dat doe je HIER je kan daar stylexp downloaden(gratis) en ff installeren en open het programma en je kan dan thema's bootscreens enz. downloaden en instellen veel plezier ermee Reageren
Blizard Geplaatst: 8 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 robin2130 jij hebt wel een mooi thema.. hoe doe je dat ? Andere muisknop op bureaublad/eigenschappen/vormgeving..daar kan je voor jezelf je hele eige thema maken Reageren
Trax Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 *Gigantische kick!* Mijn Bureaublad :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 *kijkt met een openmond naar se7en's bureaublad* ik wist niet dat je kuntzinnige plaatjes maakte van je vriendin se7en, kun je niet een paar opsturen onder het mom: kunstzinnige vorming :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) Dit is de mijne zal binnenkort wel weer veranderen sorry veel te groot *Zoals je zelf al zegt, veels te groot. Zet em maar op een ImageShack ofzo ... Bewerkt: 22 oktober 2004 door Se7en Reageren
Little_OnE Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 (bewerkt) ok, hier dan de mijne: Mijn Bureaublad ok voor diegene die willen weten wat ik allemaal gebruik: de side-bar ( de bar aan de zjkant): desktop sidebar (ff googlen_ de theme: omdat ik ME heb dus geen stylexp maar WindowBlinds (ook ff googlen) achtergrond... tja... gewoon googlen :lol: update1: ik heb het ff opgezocht en dat leuke dame op de achtergrond heet::::: Sasha Zyablitskaya (tja, spreek dat marr eens uit ) Bewerkt: 22 oktober 2004 door Little_OnE Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik heb ook een leuke wallpaper van Tara Reid (wel gewaagd hoor) :lol: Mijn Bureaublad wel een beetje uitgerekt maarja is wel leuk om er tegenaan te gaan kijken :lol: Reageren
Trax Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Eey LO, die heb je van mij :lol: Die van Robbie ruleert Reageren
Little_OnE Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 (bewerkt) offtopic: Mijn achtergrond is medemogelijk gemaakt door 7. oja... en wat vindt je dan van die van mij?? Bewerkt: 22 oktober 2004 door Little_OnE Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 offtopic:Mijn achtergrond is medemogelijk gemaakt door 7. oja... en wat vindt je dan van die van mij?? oeeeehh das ook wel een chille dame haha :lol: :lol: :lol: van mij mocht ze haar topje 2cm hoger doen maarre leuk bureaublad Reageren
Joriz Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Mijn te volle Desktop met eigen gemaakte Danko Jones foto. De foto is niet onscherp. Ik heb het alleen onscherp gemaakt zodat je niet ziet wat er allemaal op mijn PC staat. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Jezus!! wat is die vol zeg, ik d8 dat mijn bureaubla vol wa smaarja dat slaat echt alles :lol: maarja toch zie ik wel dat je internet explorer heb en msn messenger enzo en heleboel jpg-tjes haha maar verder zie ik t nie :lol: :lol: maarre wel een mooie desktop Reageren
Trax Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Mozilla, MTA, Steam, Mijn Documenten :lol: Is dat groepje een Rockband ofzo? :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.