The Outlaw Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 wauw joriz, je hele pc staat vol met .........spullen, mijn pc is heel ..leeg 1 0f 2 dingen verder niks internet en prullenbak en een sreen van JoJo er op :iloveyou: :phone: :thumbsup: :lolsign: :music: Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Mijnes dan. Ik ben een trouwe fan van Crash Bandicoot. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 Ik heb weer een andere die mij beter bevalt. Klik hier voor de screen het is wel sexy hoor :lol :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2004 (bewerkt) Mijnes dan.Ik ben een trouwe fan van Crash Bandicoot. Ik ben ook helemaal gek van crash bandicoot heb alle delen zoals bijvoorbeelt crash nitro kart heb trouwens al weer een nieuwe achtergrond van de chicking bell KLIK HIER VOOR MIJN ACHTERGORND Hoe lukt het jullie je achtergrond zo klein maar mooi te houden? Bewerkt: 22 oktober 2004 door petersmurfje Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Hier mijn desktop mooie desktop iig Maar ik zie daar iets staan rechtsboven in iets van msn, hoe doe je dat eigenlijk? lijkt me wel handig :lol: Reageren
pinguin Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Hier mijn desktop mooie desktop iig Maar ik zie daar iets staan rechtsboven in iets van msn, hoe doe je dat eigenlijk? lijkt me wel handig :lol: FF voor iedereen Stap 1. instaleer msn plus op je computer Stap 2. Open msn messenger en klik met de rechterknop van je muis op een contact persoon die je op je bureau blad Stap 3. Klik op messenger plus extra's Stap 4. Klik op weergeven op bureaublad KLAAR!!! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 hoe voeg je nu eigenlijk een plaatje bij je post?? Dan post ik mijn desktop plaatje ook ff. Reageren
RTS Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 hoe voeg je nu eigenlijk een plaatje bij je post??Dan post ik mijn desktop plaatje ook ff. Zucht, al 1000x uitgelegd. Eerst upload je je plaatje bij bv www.imageshack.us en dan zet je ze tussen deze tags [IMG=URL van plaatje] Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Dit is mijn nieuwe bureablad achtergrond! Klik Hier Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Check de mijne, die vind ik persoonlijk erg mooi, maar ik heb nog meer 3D achtergronden, wil je ze hebben? contacteer mij Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) ik snap er zelf geen F*ck van hoe ik een plaatje moet toevoegen. Maar ik vraag het wel eens aan een kameraad , die snapt het vast wel. Bewerkt: 2 december 2004 door mazzeltje Reageren
TubS Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 (bewerkt) dis mijn bg ik kan nu ni screenie maken want ik ben op me stage staan allemaal facturatie dingen troep op me bureaublad :lol: edit: sorry hij is een beetje groot en ik ben beetje seat fan Bewerkt: 3 december 2004 door tubs Reageren
Lantyz Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Net m'n desktop opgeruimd (was niet echt nodig, je kan toch niet zien wat er staat :lol: ): Dus bij deze mijn achtergrond van de Hadeshorn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.