Dodi Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik heb een hele vette wapen mod gevonden, en ik wil die installeren in GTA:SA... Maar hoe? ik heb iets gehoord over image-tool ofzo,maar ik wil het zeker weten voordat ik allemaal dingen ga downloaden.... Alvast bedankt voor de antwooren Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Meestal zit er bij de Mod die je gedownload hebt wel een README die je precies uitlegd hoe je de Mod in het spel kunt zetten. Dit gebeurd inderdaad met de Image-Tool, die je hier kunt downloaden. Je moet dan de file die je hebt gedownload met een andere file. De file die je moet veranderen staat ook in de README. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik heb een hele vette wapen mod gevonden, en ik wil die installeren in GTA:SA...Maar hoe? ik heb iets gehoord over image-tool ofzo,maar ik wil het zeker weten voordat ik allemaal dingen ga downloaden.... Alvast bedankt voor de antwooren De IMG Tool, is een handig progammatje waarmee je best snel een wapen kan instaleren. Het is meestal een kwestie van bestandjes vervangen. Dit progamma zorgt ervoor dat je in alle textures kan kijken, het is zoals gezegd een handmatig proces maar voor een wapen zul je 2 á 3 bestanden moeten vervangen. Toch raad ik je de IMG Tool af, niet omdat je het handmatig moet doen maar ook omat je snel fouten maakt. Stap daarom over op de San Andreas mod installer, dit progamma zal de mods automatisch instaleren. Je hoeft enkel de mod op te zoeken die je wil instaleren, het progammatje doet de rest! Een kind kan de was doen. Download hier de IMG Tool! Download hier de San Andreas Mod installer! Reageren
Dodi Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Ik heb een hele vette wapen mod gevonden, en ik wil die installeren in GTA:SA... Maar hoe? ik heb iets gehoord over image-tool ofzo,maar ik wil het zeker weten voordat ik allemaal dingen ga downloaden.... Alvast bedankt voor de antwooren De IMG Tool, is een handig progammatje waarmee je best snel een wapen kan instaleren. Het is meestal een kwestie van bestandjes vervangen. Dit progamma zorgt ervoor dat je in alle textures kan kijken, het is zoals gezegd een handmatig proces maar voor een wapen zul je 2 á 3 bestanden moeten vervangen. Toch raad ik je de IMG Tool af, niet omdat je het handmatig moet doen maar ook omat je snel fouten maakt. Stap daarom over op de San Andreas mod installer, dit progamma zal de mods automatisch instaleren. Je hoeft enkel de mod op te zoeken die je wil instaleren, het progammatje doet de rest! Een kind kan de was doen. Download hier de IMG Tool! Download hier de San Andreas Mod installer! ik heb de SA mod installer al Maar als ik op een wapen mod klik, zegt hij dat het geen voertuig is, maar dan in het engels, maar ik zal nog ff kijken... maar waar kan ik de wapen bestanden vinden om te vervangen? want ik kan ze niet vinden, ik denk zelf bij textures... Bewerkt: 28 juli 2006 door Dodi Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Als je een wapenmod download zit die meestal ingepakt in een rar archief. Deze moet je uitpakken met winrar. Je hebt nu wat bestandjes, een txd, een dff en misschien nog wat andere zoals screenshot en de readme maar het gaat om die eerste twee. Je download de IMG-tool van gtagames.nl en opent de gta3.img die in de data map van SA staat (meestal C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models). Nu ga je naar edit, find en typ je de naam in van het dff bestand dat in het rar bestand zat, bijvoorbeeld colt45.dff. Als je de goede hebt gevonden, ga je naar commands, delete. Doe hetzelfde voor het txd bestand. Ga nu naar commands, add en voeg de twee bestanden (dff en txd) stuk voor stuk toe. Ga als laatste naar commands, rebuild archive en laad hem het archief herbouwen. Nu kan je ingame je wapen gaan bekijken, in mijn geval de colt45, bij jou waarschijnlijk een ander wapen. Je weet welk wapen door de naam van de dff en de txd. Veel plezier ermee! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 colt 45 bestaat niet in SA, ze noemen het daar de 9mm Reageren
Dodi Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Als je een wapenmod download zit die meestal ingepakt in een rar archief. Deze moet je uitpakken metwinrar. Je hebt nu wat bestandjes, een txd, een dff en misschien nog wat andere zoals screenshot en de readme maar het gaat om die eerste twee. Je download de IMG-tool van gtagames.nl en opent de gta3.img die in de data map van SA staat (meestal C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models). Nu ga je naar edit, find en typ je de naam in van het dff bestand dat in het rar bestand zat, bijvoorbeeld colt45.dff. Als je de goede hebt gevonden, ga je naar commands, delete. Doe hetzelfde voor het txd bestand. Ga nu naar commands, add en voeg de twee bestanden (dff en txd) stuk voor stuk toe. Ga als laatste naar commands, rebuild archive en laad hem het archief herbouwen. Nu kan je ingame je wapen gaan bekijken, in mijn geval de colt45, bij jou waarschijnlijk een ander wapen. Je weet welk wapen door de naam van de dff en de txd. Veel plezier ermee! TNX! ik heb nu een goude desert eagle in mijn spel, het ziet er vet uit bedankt! Bewerkt: 28 juli 2006 door Dodi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.