Jump to content

Infernus

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de WT staat de vindplaats van een infernus voor Import/Export, bij een garage in het westen van Paradiso, Maar die is op slot?! Hoe kan ik hem dan krijgen>

Geplaatst:

Je kan een aantal dingen doen.

1) Zorg voor een takelwagen (die kun je vinden onder Mount Chiliad bij die steenfabriek) en rij daarmee naar de op slot zittende auto. Takel hem op, sleep hem mee naar je garage en laat hem voor de deur staan. Duw nu de auto naar binnen, sluit de garagedeur en open hem weer. Klaar: auto is nu open.

2) Neem een zwaar wapen en open het vuur op de auto. Nadat de auto ontploft is ga je weg en loop je een paar blokjes om. Als je terugkomt is de auto opnieuw gespawnd maar dit keer in open toestand.

3) Gewoon weggaan en een aantal keren terugkomen wil zeker helpen. Ik heb het zelf meegemaakt dat een op slotzittende auto gewoon open was nadat ik 3 keer daar was teruggekomen. Dat kan echter ook 12 keer zijn en dan wordt het wat vervelend natuurlijk.

4) Zorg voor het valet-parkingkostuum wat je krijgt na het beeindigen van de missie 555-WE-TIP. Als je dat aanhebt krijg je auto's die normaal gesproken gesloten zijn normaal open, dus dat is een erg handige optie in dit geval.

Een gesloten auto kan dus altijd geopend worden :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...