Shinryu Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik heb alle gangwars in de eerste stad gedaan. De bollas en die latino gasten zijn weg alles is groen. Maar weet iemand of je er een bonus voor krijgt?.Of moet je in alle steden alle gang wars winnen voordat je iets krijgt. Ik heb nog een vraag: Ik heb nu zoveel respect dat ik 7 gang members meekan nemen maar is er ergens een voertuig waar ik ze allemaal in kan stoppen want er gaan er steeds 3 mee. Nog een vraag: Kun je je gang members ook met betere wapens equippen?? of body armor geveb btw ik heb 2 machine geweren die ik tegelijk kan gebruiken echt cool joh->zorgen dat je machine skill vol is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 als je de ballas en latino's heb uitgeroeit (dus dat alles groen is) komen die gasten dan weer trug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 ik had de halve stad ofzo groen (bijna al het paarse weg B)) Maar nou heb ik die laatste missie van Sweet gedaan en nou staat het ni meer aangegeven wat van mij is . Heb ik dan voor nix alles zitte overneme ofzo :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Heb ik dan voor nix alles zitte overneme ofzo ik had ook bijna de gehele stad overgenomen ....later als jij in san fierro zit ....word het een zooitje in los santos...misschien moet je later weer alles terugwinnen. en de gangmembers kunnen voor zo ver ik weet geen andere wapens dragen en ook geen body armor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shinryu Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik heb voor de laatste missie van sweet-> the green sabre alle gangwars gewonnen alles is dus groen. Ik kreeg er niks voor. Voor zover ik weet heb ik geen buurt moeten verdedigen nadat ik alle gang wars gewonnen heb. Ik kan wel met een bus nu alle 7 gang members meenemen duurt alleen wel lang voordat ze in die bus zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Volgens mij zei je broer, als je de gangwars wint, je véél respect krijgt.. Oh en er staat een geldbedrag voor het Johnson Huis ! Bewerkt: 31 oktober 2004 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.