sludgemeijer Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik zie zoveel trappen of ladders enz. maar ik kan er niet op klimmen. Is dit gewoon niet mogelijk of moet je ergens op drukken? Bijvoorbeeld bij Easter Bay Chemicals staan zoveel ladders. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik was ook gewoon lui . Maar helaas, het is in SA niet mogelijk om ladders te beklimmen. Trappen kun je wel gebruiken natuurlijk, maar daar hoef je dan ook niets voor te doen verder. Ladders van schepen, aan kademuren en die in Easter Bay Chemicals kun je dus allemaal niet beklimmen..... Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ja die trappen die bedoel ik eigenlijk niet waar je gewoon op kunt lopen maar van die ladders, het is wel jammer dat je dat niet kan Reageren
masterkey Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Zeker jammer ik had het ook wel gehoopt dat dit een eigenschap was van sanandreas ik had ook gehoopt dat je kon liggen door op een toets bv de c te drukken dat je dan ligt dat je dan lekker aan het strand kan liggen maarja laters Bewerkt: 28 juli 2006 door masterkey Reageren
Donwell Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 In een missie zie je in een cutscene dat je een ladder opklimt, maar je ziet alleen dat hij over de reling van de boot spring, niet dat hij erop klimt.... Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Welke missie dan? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Welke missie dan? De San Fierro missie: The Da Nang Thang Reageren
Donwell Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Klopt helemaal. De missie is btw van Woozie. Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Owja als hij op de boot klimt, maar dat is wel jammer als je nu op de boot wilt moet je erop springen met je parachute of jetpack dat je niet gewoon erop kunt klimmen is eigenlijk wel heel dom, het is gewoon standaard in alle games. zelfs bij rayman 1 uit (1998?) kun je het Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Owja als hij op de boot klimt, maar dat is wel jammer als je nu op de boot wilt moet je erop springen met je parachute of jetpack Bij de ene boot kan je er idd niet opkomen zonder hulpmiddel, die het dichtst bij de Giant Bridge. Maar bij de andere boot (en dat is volgens mij degene van 'The Da Nang Thang') kan je er wel degelijk gewoon lopend opkomen. Zonder parachute of jetpack dus. Zie screen... Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.