Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Typisch iets van netjes, strak en rustgevend. Geen tekst, goed gedaan want dat maakt het op deze signature er iets minder op. Je hebt een leuk effect erin zitten, het witte (laat ik het maar golfje noemen) heeft een soort van ocean ripple/glass effect, erg mooi ziet dat eruit. Ik weet niet of het een lensflare is dat je hebt zitten smudgen?

Aan de linkerkant van je signature zie ik een heel klein stukje grijs dat als een mesvorm naarboven gaat (bij het blauwe gedeelte) persoonlijk zou ik dat liever niet willen zien, want dan loopt het echt goed in één geheel. Misschien dat blauwe vlakbij dat witte wat veller maken zodat de signture wat afleiding geeft als iemand er naartoe kijkt. Even zo'n extra effect eraan laat ik het zo zeggen.

Wat de border betreft, die ziet er goed uit. Niet moeilijk zitten doen goedzo ;) past namelijk heel goed bij deze signature.

Leuk gemaakt Dylan!

Edit:

Inderdaad nu zie ik het ook (tekst), niet storend past wel. :)

Bewerkt: door .Levi.

Er zit wel text in hoor. :puh: In het midden heel zachtjes "dylan". En ja , dat witte stoorde me ook maar kan het helaas niet goed verwijderen omdat het met die apply images zit.

Bedankt voor de reactie ! :)

Bewerkt: door Synchro

Dit ziet er inderdaad erg netjes uit ja.

Ik moet toegeven dat je dat erg knap hebt gemaakt hoor!

Cijver: 10/10 !

Wesley_GTA :bier:

Edit: De tekst is echt héél zachtjes :puh:

Bewerkt: door Wesley_GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...