Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

wanneer kan je je auto ombouwen voorbumper achter enz...want ik was bij alle 2geweest maar beide waren dicht of deden het niet en ik bleef er 24uur bij(24minuten)?

Geplaatst:

jaa dat kan je in 't begin bij een missie doen maar daarna kan ik er ook niet meer terecht (na de missie) want dan gaat die lelijke deur niet meer open

Geplaatst: (bewerkt)

Bij die eerste moet je volges mij per se met zo'n wagen komen, die je ook kunt tunen in die missie waar je als lowrider op de muziek moet "dansen"

//edit: Bij eentje in het noordwesten van Los Santos kun je als het goed is wel alle wagens tunen (al heb ik het alleen met de sportwagens geprobeert B)

Bewerkt: door Syphon
Geplaatst: (bewerkt)

:( dat is zo vreselijk opdracht he , die met je lowrider dansen ik haal het steeds maar niet :(

Iemand tips ?

Bewerkt: door harry1985
Geplaatst:

Dr zijn dr meer die em moeilijk vinden maar ik had een em in 1 keer gehaald :blink:

Je moet gwoon op het goeie moment je analog in de goeie richting duwen, meer is er niet aan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...