~Lance Vance Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik heb SA v1 maar GTI werkt niet, als ik New Game klik crasht GTA SA tijdens het laden (Rapport verzenden/Niet verzenden venstertje) wat is er mis Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Sorry hoor dat ik dubbelpost maar kan iemand misschien ff antwoord geven, ik dacht dat GTI zo'n grote en belangrijke mod was Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Heb je wel de Map Cleaner goed gedraaid? En had je daarvoor geen andere mods geinstalleerd? En niet zo ongeduldig, wij hebben ook nog een leven en zitten niet de hele dag op het forum . Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 wtf is mapcleaner? Ik heb dus gewoon GTI meteen geinstalleerd, als het kan meer uitleg aub Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.