Hypnosis Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 helluw, heeft er iemand de sapphire ati radeon X1600, en wat vinden jullie van deze kaart? greetingz hypno Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wil een mod dit topic verplaatsen naar Computer Talk Hardware? Daar staat ie beter op zijn plaats. Reageren
Goliat Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 In mijn ogen een goede kaart, ik heb 'm zelf niet maar wat ik er over gelezen heb is zeker positief. Voor 160 euro(adviesprijs) krijg je zeker waar voor je geld, voor games van deze tijd is deze kaart zeker geschikt. Ik zou 'm zeker om zijn lage prijs en hoge kwaliteit zeker kopen. Ik heb hier nog een soort van review: -klik- Reageren
GTAgangster92 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik heb hem zelf ook en is heel goed de nieuwste spellen kan je er allemaal op spelen. Wat mij betreft een TOPPER Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.