Yoeri55 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 heeJ als je met 2 players bent ( Free Run Around .... ) kan je dan in gebouwen, als politie bureau en eet huisen?? En kan je met 2 players ook andere uniformen aan dan je standaard krijgt als je de missie begint?? Y55 Reageren
Goliat Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik neem aan dat je het over de PS2 versie hebt.. Volgens mij is er niets dat je niet kan bij de multi-player mode op de PS2, je krijgt op ieder antwoord bij je vragen dus een ja. Maar waarom probeerde je het zelf niet, voordat je deze vragen ging stellen? Reageren
megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 in de eethuisen kan je niet met 2 player,toch niet in alle eethuisen volgens mij wel in een paar maar niet in alle. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 okej thanks,,Y55 even voor de duidelijkheid je kan nergens in met multiplayer op de ps2 ook niet op de hoogste toren van los santos(wel met een vliegtuig) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.