gta fan man Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) hallo iedereen staan alle cheats op gta games .nl in een topic(weet egt niet meer welke )had ik een cheat gevonden die niet op gtagames.nl stond weet iemand waar alle officeale cheats staan bijvoorbeeld van rockstar of zo in de zoekfuctie kon ik niet egt iets vinden wat ik bedoelde of ik heb verkeerd gezocht als iemand het weet,graag(oja voor de PC) Bewerkt: 28 juli 2006 door gta fan man Reageren
megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 nee,op gtagames.nl staan niet alle cheats.er is een site waar alle cheats opstaan maar ik weet niet of ik de link wel mag geven.(als ze het voor reclame aanzien ofzo) greetz,MM Reageren
Donwell Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Op GTAgames staan volgens mij alle cheats, zowel voor de PS2 als voor de PC. Als je het niet weet moet je het maar aan een Admin vragen (PatrickW, Joriz, Lantyz, en nog een paar). Die weten het vast wel ! Reageren
megamaggot Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 nee op gtagames.nl staan echt niet alle cheats voor de ps2 hoor,voor de pc denk ik het ook niet:op gtagames.nl staan niet de cheats:onzichtbaarverkeer,geld+health+armor,vehicle of death,.. en sommmige doen het ook niet zoals de hotring andere versie ofzoiets. greetz,MM Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Op GTAGames.nl staan alleen cheats die getest zjn en die werken, natuurlijk ontbreken er wel wat. Maar je moest alles maar testen, dat kost redelijk wat tijd. Maar de meeste cheats die erop staan werken ook (behalve die van die karakter op de PS2 veranderen werkt niet) Site voor cheats mocht je meer willen: Cheatplanet.com The Cheat Factory Cheats.img.com Super Cheats De rest van de lijst met cheats site's.... @megamaggot: Je mag wel reclame maken voor andere site's, zolang het wat nuttigs toevoegd aan het topic dan mag het. Mocht je nu in dit topic reclame maken voor savegame's, de game verkopen enzovoort dat wordt afgekeurt. Omdat het immers niets toevoegt aan het topic. Reageren
Joriz Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Sinds 3 kwart jaar werken vele leden van deze website aan WikiGTA. Hier is alles te vinden over GTA en hier staan zover ik weet ook alle GTA San Andreas cheats. http://nl.wikigta.org/index.php/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Sinds 3 kwart jaar werken vele leden van deze website aan WikiGTA. Hier is alles te vinden over GTA en hier staan zover ik weet ook alle GTA San Andreas cheats.http://nl.wikigta.org/index.php/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29 yep ik heb het vroeger eens gecontroleerd en alleen fullclip stond er niet op Bewerkt: 29 juli 2006 door kristof01 Reageren
gta fan man Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 ik heb van megamaggot een pb gekregen waar hij een website gaf en de dar stonden er meer op en er stonde cheats op die ook op gta games staan maar ook een andere cheat zoals vliegende auto's staat er bij gtagames.nl itschittychittybangbang en daar staat dan itschitychittybangbang or pipazha de website is gamesradar.com hier heb ik een lijst van codes die niet op gta games staan of wel maar een andere cheat voor die code 2 sterren(andere code)OSRBLHH alle sterren weg(andere code) ASNAEB alle skils omhoog voor alle voertuigen VQIMAHA or NATURALTALENT Adrenaline Mode(andere code) MUNASEF onzichtbare auto’s XICWMD strand feest CIKGCGX overal gang members MROEMZH or ONLYHOMIESALLOWED allemaal chaeps BGKGTJH or EVERYONEISPOOR Snellere auto's GUSNHDE or EVERYONEISRICH vliegende auto’s(andrere code) RIPAZHA Spawn Limo KRIJEBR Spawn Stretch KRIJEBR Spawn Jetpack YECGAA groetjes gta fan man Reageren
Joriz Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Nogmaals alles staat gewoon op WikiGTA. GTAgames.nl updaten we voorlopig niet meer tot dat de nieuwe versie af is (op nieuws, screens en enkele downloads dan na). Alle informatie heeft zich verplaatst naar WikiGTA. Reageren
gta fan man Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) of jij veranderd het net net ofzo maar ik zal eens kijken wat er wel van mijn lijstje opstaat en wat niet ik heb egt wel een paar cheats die niet op wiligta staan zoals de 2de cheat van vliegende auto's en helmaal omzichtbaren auto's die staat niet op wikigta op wikigta staat er een behalve wielen op die site staat een cheat van cars with only wheels en er staat een cheat van onzichtbare auto's niet dat ik tegen wikigta ben of ik wil niet in een strijt gaan joriz maar er staan wel een paar cheats(op me lijstje) die niet op wikigta staan Bewerkt: 8 augustus 2006 door gta fan man Reageren
TimHummel Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Heey allemaal, weet iemand een cheat voor vliegende autos , een helikpter of een dodo??? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 kijk op wikigta v.autos: - ... helikopter - ohdude dodo - ... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Heey allemaal,weet iemand een cheat voor vliegende autos , een helikpter of een dodo??? Een cheat voor een Dodo is er niet, die anderen zijn er wel: Vliegende Auto's: PS2: Vierkantje, beneden, L2, boven, L1, rondje, boven, kruisje, links PC: itschittychittybangbang Xbox: Kruisje, beneden, wit, boven, L, B, boven, A, links Hunter (Legerhelikopter): PS2: rondje, kruisje, L1, rondje, rondje, L1, rondje, R1, R2, L2, L1, L1 PC: ohdude Xbox: B, A, L, B, B, L, R, zwart, wit, L, L Voor overige cheats kun je op Deze pagina kijken. Veel succes! Reageren
hielkeh Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Er zijn toch echt simpele, maar goed werkende cheats die niet op wikigta staan. zoals dat de cheat volle armor, volle healt en 250.000 ook in losse delen bestaat, zodat volle armor een aparte cheat is. en er bestaat bijv. ook een cheat voor de police rancher. En volgens mij zijn er nog wel meer cheats die er niet op staan. Niet dat ik wikigta nu wil gaan afzijken hoor, want het is een prima site. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.