Dj Ferry Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Waar vindt je een lowrider? ( auto ) Die heb ik namelijk nodig voor een missie, ( denk dat jullie dat zelf ook wel weten) Maar kan nergens die lowrider vinden? Weet iemand waar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooth Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Je word bij een van de eerste missies zoiezo naar een garage gestuurd waar je er eentje krijgt maar er rijden er genoeg rond. Is zo'n auto die bounced. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 in idlehood ofzo , zoeen neger-stijl-auto , cabrio enzo :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj Ferry Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Jaa die is opgeblazen :S Maar er rijden er dus genoeg rond? ik vindt er geen een <_< Misschien waar ongeveer? of weet iemand precies er 1 te staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 er is ergens bij de vijand un krotte wijkje waar je ook een huis kan kope een paar opritjes verderop staat er een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Is zo'n auto die bounced hoeft niet per se...ligt er aan of tie getuned is. maar ik zag er vanochtend bij 1 van die huizen een lowrider staan (bij die lowrider tuner) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik zoek namelijk ook een Lowrider, ik kan m ook nergens vinden... Maar ik zal het proberen te zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Zoek de savanne met ''HOP VORING'' dan zit je goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik zoek namelijk ook een Lowrider, ik kan m ook nergens vinden...Maar ik zal het proberen te zoeken Kijk, de lowrider is bij de Italiaanse gang.. Volgens mij hadden die groene strepen en wit.. Of je gaat naar de mod-garage, en dan kan je dat toevoegen .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik had m al gevonden maar toch bedankt, ik had m gevonden bij iemand van mijn gang. Die zat in zo'n savanne, maar sommige hebben dat "vering" niet, maar ik had m toch gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zero-boy Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb een lowrider mor die bounce ni altijd ge moet die eerst tunen mor die rijde veel rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 pak gewoon een auto ga naar de mod garage en zet er een hydraulic op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 da kan nie altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 bij mij gaat het met elke auto die er in graakt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Waar vindt je een lowrider? ( auto ) Die heb ik namelijk nodig voor een missie, ( denk dat jullie dat zelf ook wel weten) Maar kan nergens die lowrider vinden? Weet iemand waar? als het de missie van cesar is staat ie waarschijnlijk in de zelfde straat of een straat verderop B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.