Ruben TB Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik had wat gemaakt en wou kijken wat jullie er van vonden Het is trouwens van een online spel want er staat mijn naam op van dat spel Reageren
Maarten!! Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) opzich best mooi maar ik vind iets teveel groen 9.5 edit:of is het niet helemaal groen(ben gedeeltelijk kleurenblind bedankt pa) Bewerkt: 28 juli 2006 door Maarten!! Reageren
.Syfes Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Mooie achtergrond,Mooie naam en een mooie auto Ik geef je een 9/10 Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Mooi gedaan, vooral die achtergrond. Ik vind dat het zwarte gedeelte er niet bij hoefde of miishien een andere kleur, Maar het is nog steeds mooi, 9/10. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Heey Ruben TB Commentaar: Je siggy viel best op toen ik in dit topic keek, dus dat is alvast een goed teken, een duidelijke siggy is best belangrijk.. - punten: De zwarte rand om je sig, is niet echt zo leuk om te zien.. + punten Je render past uitstekend bij je achtergrond, en het lettertype en fond, past ook zowel bij je render als de achtergrond EindTotaal Punten: 9.4 Eindbesluit: Het is best een prachtige sig. Als je die dikke vette zwarte rand had weggehaald, had je toch nog wat meer gehaald dan 9.4 Een mooie hoge score, gefeliciteerd ermee, ik vind je sig echt wel mooi TheGuardian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.