Jump to content

Trein ontsporen

Recommended Posts

Geplaatst:

:cya: Heej ben ik weer,

Kun je een trein laten ontsporen van de rails? zo ja, hoe moet dat.. wat mij lukt het niet dankje

Geplaatst:

Even voor de duidelijk heid:

Als je gewoon het gas bijft ingedurkt houd dan begint de trein te schudden (en bij PS2 en XboX zal de controller schudden.) als je nu door een bocht gaat zal de trein ontsporen. Het hoeft maar een flauwe bocht te zijn.

ASPHALT :cya:

Geplaatst:

jah ik ga altijd als ik treinen wil laten ontsporen dan doe ik freight missions(X,R3 of 2) en dan zie je je snelheid. Op 50 kan je(als je door de bocht gaat) ontsporen. Veel ontsporingsplezier!

:cya: wakkiegeslacht

Geplaatst:

Inderdaad tegen +- 50 gaat hij ontsporen. Let wel op, een trein kan niet ontploffen.

En wanneer hij van het spoor is is er niet veel aan, dan ligt hij stil en je kan hem niet bewegen.

Dus zo bijzonder is het helemaal niet hoor.

Succes ermee, Roosmarijn.

Geplaatst:

Inderdaad,

Verder is er ook geen andere manier om te trein te laten ontsporen.

Toen ik dit voor het eerst deed, toen kreeg ik een dood schrik :puh:

Ik had dat niet verwacht dat de trein ging ontsporen.

Wesley_GTA :bier:

Geplaatst:

er is nog 1 manier als er een bus over de spoorweg rijdt ertegen botsen en als je snel genoeg gaat lukt het soms :Y

Geplaatst:

als ik hem wilt laten ontsporen probeer ik dat in die grote tunnel bij het station market dan schiet je ooki niet zo ver van de rails af en moet je als je naar het station loopt ook nog de tegemoetkomende treinen ontwijken of je blijft erin zitten en wacht totdat er een andere trein komt die je voortduuwd

Geplaatst:

je kan ook als je niet naar het tweede en derde eiland mag door de borden heen beuken :D had een vriend van mij gedaan je moet zorgen dat je met die wagons voorop naar die borden rijd. die wagons beuken die boren en ontsporen en misschien blijft de trein gewoon rijden :cab:

• 3 weken later...
Geplaatst:
je kan ook als je niet naar het tweede en derde eiland mag door de borden heen beuken :D had een vriend van mij gedaan je moet zorgen dat je met die wagons voorop naar die borden rijd. die wagons beuken die boren en ontsporen en misschien blijft de trein gewoon rijden :cab:

nee dat gaat ni je trein ontspoort gwn mee en vliegt als je pech hebt in het water

Geplaatst:

Volgens mij werkt dit niet hoor,ik wilde wel eens van los santos naar las venturas rijden met de trein toen ik las venturas nog niet ge-unlockt had.Ik reed 45mph en reed dus -zoals ik al zei- richting las venturas,toen ik de borden naderde vetraagde de trein tot hij stil stondt.Dus je kan er niet doorheen beuken.

Ik heb SA wel op de PS2.

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

Dit klopt, als je de Badlands of Las Venturas nog niet geunlockt hebt, dan remt de trein op een bepaald stuk af, en als het goed is sta je vlakbij de borden stil.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...