Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

welke toets op je toetsen bord is rmb ? ik heb die nodig voor een missie waar ik die groene ventjes mee moet nemen voor de missie !! help aub :?

dank je ruurd31

Bewerkt: door wijst
Geplaatst: (bewerkt)

Wat betekend RMB en LMB? Dit kotm vaak in GTA voor, dus hierbij, allbeide netjes op een rijtje:

RMB = Rechtermuisknop

LMB = Linkermuisknop

Bij die missie moet je gewoon op de mensen richten, dat doe je in het hele spel op de computer gewoon op die lui richten met RMB (veel gebruikte term in GTA en hier op het forum) en druk je op G of H. Bij G volgen ze jou en bij H wachten ze even op een plekje, gewoon opwachten en na een tijdje volgen ze jou weer. Als je een poppetje gerecruteerd (mensen toegevoegd aan jou groepje waar je de baas overbent) hebt en je wilt ze weg hebben, druk je op ze en hdu je G of H lang ingedrukt. Vanzelf gaan ze dan uit je groepje. Als je ze gewoon achterlaat en ver weggaat zonder hun verlaten ze vrijwillig het team, omdat ze jou niet goed behandelen.

Ik hoop dat je eruit komt. Veel succes met de missie! :)

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...