gtajohan Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 hey ik wil op een busje een texture op de zijkant maar hoe moet dat Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 We hebben hier op het Forum een heel aantal Tutorials die over het Modden van de GTA's gaan. Ik heb het hier dan over de Master Tutorial List, die de moeite waard is om even te bekijken. Voor texture Tutorials heb ik er een paar op een rijtje gezet, waarvan je hieronder de links kunt zien: Texture's aanpassen 1 Texture's aanpassen 2 Ketting maken Als je niet weet welke texture's bij een busje horen, kun je hier kijken. Daar staan de texture's van (bijna) alle dingen die je in GTA kunt vinden. Reageren
Donwell Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Van een busje?? Ik heb het nog nooit gedaan of gelezen, maar volgens mij moet het zo: Plaats de textuur op het busje en sla de dff op. Zet nu in carcols.dat de kleuren van de textuur bij het busje. Volgens mij moet het zo... (correct me if i wrong) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.