Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Omdat ik jarig ben heb ik (met powerpoint) een sig en een ava gemaakt, niet dat het een van mijn beste is maar... . Zo valt het tenminste op dat ik al weer 13 jaar jong ben. Sig: Ava: De (mislukte) schaduw is transparant (20%). De kikker loopt onder transparant af. De schaduwen ook. Voor fans van de lettertypen: Dat van JARIG enzovoorts is in Jokerman. Dat FWUUT bij die fluit is Segoe UI. PM me maar als je ze niet kunt vinden. Rates en tips please. (PS: Ik werk met powerpoint, dus echt veel kan ik niet. Computer te slecht voor PS. ) Mvg Flitskikker Bewerkt: 29 juli 2006 door flitskikker Reageren
Vinewood Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ten eerste, Gefeliciteerd met je 13de verjaardag ( nu ook Tiener ^ ) Maar de signature ziet er goed uit Mischien een leuke achtergrond erachter doen? Dat is namelijk ook wel leuk Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 De achtergrond is transparant (jaja, dat kan met powerpoint... ). Weet iemand een leuke achtergrondkleur, ik vind er geen een. Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ik vind het van jou altijd best knap hoe je deze Sigs toch aardig mooi kunt maken met een programma als Powerpoint, want deze Sig is ook weer leuk in elkaar gezet, complimenten daarvoor! De kleur van de tekst is gewoon heel vrolijk, net als het lettertype (heb ik ook), en al dat vrolijke gedoe hoort natuurlijk ook bij de gebeurtenis van vandaag en die van 9 dagen geleden ook nog maar. Ook de kikker ziet er feestelijk uit. En natuurlijk, al had ik dat al gedaan in je andere topic, gefeliciteerd met je verjaardag! Cijfers Achtergrond: - (is er niet) Kleuren: 8 Render: 7.8 Effecten: 7.5 Tekst: 7.5 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 7.8 Eventuele bonus: - NEW Aantal sterren: NEW Voor PowerPoint een mooi cijfer, of niet? In ieder geval een 7.8 dus! *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.