Jump to content

Grand Theft Auto IV op PS2, Xbox en PC?


GTA2 Gamer

Recommended Posts

Tijd voor een filosofische vraag:

De PS3 is beter en sneller dan de XboX 360... als de graphics e.d. nou verlaagd worden tot het niveau van de 360 dan leidt de PS3 daar ook onder!! (omdat de PS3 dan 'meer kan')

Bij VC zag de Xbox versie er toen beter uit dan de PS2 versie... Maar dat kan ook omdat ie 1/2 jaar later uitkwam voor de Xbox.

Maar ik denk niet dat ze het limiteren aan Xbox360 als het mogelijk is om mooiere graphics eruit te halen. Kdenk echter niet dat de cap van de 360 volgend jaar al wordt gehaald.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Tijd voor een filosofische vraag:

De PS3 is beter en sneller dan de XboX 360... als de graphics e.d. nou verlaagd worden tot het niveau van de 360 dan leidt de PS3 daar ook onder!! (omdat de PS3 dan 'meer kan')

GtaIV spelen op de Wii lijkt me lol, rijden en driveby's maken met die 'afstandbediening' (niet dat GtaIV op de Wii zal uitkomen, de Wii heeft het grafische niveau van de Xbox of iets beter ^_^)

het is gewoon weer net als de ps2 en xbox.. de xbox versie was strakker (mooier) dus dit x weer alleen dan bij de ps3 .. en kwa grafisch is het geen verschil.. bij de 360 zullen er alleen laad tijden zijn ps3 niet.... waarschijnlijk heeft de 360 2 cd's en pc en ps3 1 wegens bluy disc ofzo waar meer dan 60 gb op kan. verder zal het iets mooier zjn denk ik.. maar voor de rest scheelt er niet zoveel aan de 360 en ps3.. behalve de laad tijden dan bij de 360 en de HD dvd waar niet zoveel op kan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Jammer ik had toch wel stiekem gehoopt dat gtaIV op de ps2 zou uitkomen Dan koop ik hem wel op de pc

Wat praat iedereen eigenlijk GTA IV komt niet op PC uit mischien later wel......

En ik denk dat qua prestaties hij nooit op PS One, PS2, XBOX, Gamecube enz. uit zal komen

Ik heb wel gehoord dat hij op een PSP en een aankomende XBOX Potable komt... (Gerucht! Weet niet of het waar is!)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...