Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net even weer een Sig gemaakt. Niet volgens één of ander vast patroon, maar gewoon heel veel dingen door elkaar enzo. Ik heb er drie versies van. De eerste is de normale in kleur, die daarna is zwart-wit gemaakt en de derde is het negatief van de eerste. Aan de tweede en derde is na het zwart-wit en negatief maken niets meer gebeurt. Nou, hier zijn ze:

Normale in kleur

dragoncolwb9.png

Zwart-wit versie

dragonblawisv3.png

Negatieve versie

dragonnegpy5.png

Nu jullie rate's! :D

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Mooi gemaakt vooral de eerste spreekt mij zeer aan :Y:*D naar mijn mening vind ik bij de zwart-witte tog niet zo erg voor komen als je begrijpt wat ik bedoel en de blauwe vind ik de draak wat te veel wit hebben waardoor je hem moeilijk herkent/onderschijt.

Maar tog mooi gemaakt, ik geef voor de eerste een 9 tweede een 7 derde een 7 dus over het allgemeen een 8 :Y

Geplaatst:

Ik vind ze wel erg mooi Froodo. Maar de laatste valt mij op dat hij iets te scherp is.

Daarom is Nr. 1 mijn voorkeur Froodo.

Ik denk dat je met Gradient Maps hebt gespeeld ? Probeer die blauwe de map iets te verlagen in Opacity.

Dan zal hij iets mooier uitkomen :).

1ste : 9/10.

2de : 7.5/10

3de 8.2/10.

Ik ben trouwens nieuw hier :).

Geplaatst:

De mond is inderdaad een beetje te vol van het witte licht, al vind ik het zelf wel appart staan. Maar toch bedankt voor de tip. Het negatief maken is overigens gedaan met gewoon het handige Paint, dus niet met Photoshop.

Nog andere rate's?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...