Vinewood Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Ik heb Gta weer geinstaleert op mijn pc, Toen ik hem wou opstarten kreeg ik dit: Ik heb de orginele cd, Maar toch kreeg ik dat. Weten jullie hoe ik hem goed kan krijgen ? Mvg, Vinewood Bewerkt: 29 juli 2006 door Vinewood Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Maak je DVD van San Andreas eens heel goed schoon, even onder de kraan of iets dergelijks. Gewoon rustig afspoelen zonder zeepsop enzo. Daarna met een hele zachte doek (vraag je moeder ervoor ) gewoon wat droog maken. Mocht dat niet lukken, zie je PM. Reageren
Vinewood Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Probleem is opgelost, dankzij Ruurd31 De Pm heeft geholpen Reageren
rianne Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 ik zit met juist hetzelfde probleem ... heb em al helemaal proper gemaakt maar hij doet het nog niet .. help? Reageren
dokter008 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Hoi! Ik heb ook ongeveer zo'n probleem, het spel heeft altijd gewerkt. Het automatisch opstartscherm opent ie wel, maar verder stopt ie er gewoon mee, als ik de originele cd eruit laat, vraagt ie (logisch!?) om de cd! Weet iemand wat het probleem kan zijn?? Gegroet een dokter Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Is je DVD niet beschadigd? Door het originele hoesje komt dat vaak voor. Maak de DVD ook eens goed schoon, en controleer hem dan gelijk op beschadigingen. Ook kan er een bestandje niet goed zijn. Installeer het spel opnieuw. Je savegames zullen dan gewoon bewaard blijven. Als het spel opnieuw geinstalleerd is, weet je zeker dat alle bestanden origineel zijn en dus goed werken. Ga ook eens met ee virusscanner over je computer. Virussen kunnen de oorzaak zijn van het probleem. Als je nog geen goede virusscanner hebt, download dan >>>hier<<< hitmanpro. Dit is een gratis en heel goed anti-virus programma. Mocht het dan nog niet werken, dan kan je pc het probleem zijn. Maar probeer eerst de hierboven genoemde oplossingen. Reageren
rianne Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 ik heb de cd rom helemaal proper gemaakt ( met instanet ! ), heb het spel opnieuw geinstalleerd en een volledige virusscan uitgevoerd. het werkt nog steeds niet... wat moet ik doen ????? Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Probeer als eerst eens de file "gta_sa.set" te verwijderen. Te vinden in de map C:\GTA San Andreas User Files waar ook de savegame staan. Daarna kun je ook proberen om Ruurd31 een pm te sturen. Dat heeft blijkbaar voor Vinewood gewerkt. Reageren
rianne Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 dat bestand vind ik niet ... Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 dat bestand vind ik niet ... Ga naar mijn documenten en dan naar de map van san andreas. Staan er in die map wel savegames. Zo niet dan is het waarschjinlijk de verkeerde map. Staan er wel savegames, maar niet dat bestand, dan is deze er niet. Reageren
rianne Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 pff ik vind het niet en ik weet echt niet wat ik moet doen mijn pc voldoet aan alle eisen en de dvd is properder dan het maar zijn kan Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Rianne, heeft het spel het bij jouw ooit eerder gedaan? Zo niet dan zal je het bestand waar ik het over had niet hebben. Lukt het instaleren wel, maar slaat hij bij het opstarten af, dan raad ik je aan om je videokaart drivers eens up te daten. Reageren
rianne Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 nee het is de eerste keer dat ik het probeer te spelen en de installatie is idd volledig gelukt... ik krijg het opstartscherm ook , maar als ik op play druk krijg ik telkens die melding.. Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Dan lijkt het eerste wat je moet doen dus de videokaart updaten: Videokaart-drivers Oude driver altijd eerst verwijderen via Configuratiescherm-Software en dan de pc opnieuw opstarten. Dan pas de nieuwste driver installeren! Hier kun je een goede uitleg met links vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.