Stievie Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 http://rapidshare.de/files/27435803/GTASAsf1.b.html Zou iemand aub de missie Vertical Bird kunnen doen? Ik zou ook dan graag weten wat er op het einde is gebeurd als je de missie hebt gedaan.. Komt er een cutscene? wat vertellen ze erin? Danku
Ruurd31 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Ik ga er meteen mee aan de slag! Gehaald: Vertical Bird Ik heb deze missie voor je gehaald. De beloning was $50.000,= en er spawnt nu een Hydra op je prive vliegveld Verwant Meadows. Ik heb hiervoor geen cheats of mods gebruikt. Dus, gewoon gehaald en in Verwant Meadows gesavet. Je vroeg ook dat er een cutscene kwam op het einde van de missie? Nee, deze kwam er niet. Tijdens het vliegen had CJ even contact met Toreno, maar dat gesprek eindigde een beetje met ruzie. Daarna kon je landen en je haalde de missie. De savegame vind je heironder en veel succes met de volgende missies! Bewerkt: 29 juli 2006 door Ruurd31
Svenie Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Even in verband met die cutescene. Hier kan je een filmpje bekijken waarin alles van de missie Vertical Bird staat. Veel plezier verder.
Stievie Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) OKe, danku iedereen! De Hydra staat niet in de Hangar... Kan Dit? Of staat hij er niet altijd? Bewerkt: 29 juli 2006 door Stievie
Svenie Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) OKe, danku iedereen!De Hydra staat niet in de Hangar... Kan Dit? Of staat hij er niet altijd? Ja, hij staat er niet altijd. Dit komt omdat hij niet meteen spawnt. Doe eerst even wat andere dingen en ga later eens terug, dan moet hij er normaal gezien staan. Bewerkt: 29 juli 2006 door Svenie
Recommended Posts