Froodooo Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit, maar ik snap nog steeds niet wat het voor moet stellen. Een werkende man met een gasmasker op? Dan zie ik ook nog de Tech Brushes die over de arm van de man heen zitten, als die eronder zouden zitten zou dat wel beter zijn geweest naar mijn gevoel. Verder is het wel een grappige Sig, maar ik kan er niet uitkomen wat het voorstelt... Cijfers Achtergrond: 7.8 Kleuren: 7.5 Render: 7.5 Effecten: 8 Tekst: - (zie ik niet, of is die graffitti op de achtergrond tekst) Originaliteit: 7.5 Algehele indruk: 7.8 Eventuele bonus: 0.1 NEW Aantal sterren: NEW Een 7.8 voor je Sig, ik vind het niet de beste ooit van jou. [Edit] Ik uit betrouwbare bron dat het een graffiti-spuiter is. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Bewerkt: 29 juli 2006 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.