gtajohan Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 ik heb geprobeer om sunshine autos in sa te zetten de ipl en ide dff en txd maar als ik bij dat loading screen kom komt er soon bericht met raport verzenden of niet verzenden ik ik zie het ook niet in de mapeditor kan iemand mij hier mee helpen Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Sunshine auto's bestaat uit een stuk of 4 dff's (interieur, exterieur, glass en vlaggen). Om het goed ingame te krijgen moet je ze allemaal plaatsen. Maar dat even terzijde, want daardoor krijg je geen crash. Kijk even na of je deze dingen hebt gedaan: - TXD file naar San Andreas zetten - Dff file importeren in 3ds en exporteren als SA DFF - Col omzetten naar COL3 formaat Als je niet weet hoe deze dingen moeten, vraag je het maar. Mvg, Wazuup Reageren
gtajohan Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 heb ik ook gedaan maar het werkt niet Reageren
EXIT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 heb je ervaring met objecten ingame zetten? greetz EXIT aka Tectron Reageren
gtajohan Geplaatst: 2 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 ik volg het via een tut Reageren
EXIT Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 (bewerkt) je bedoeld waarschijnlijk de tut in de Master Tutorial List ik kom daar ook niet aan uit maar ik zal je even uitleggen dit moet er in de IDE staan objs 18631, naam-object, txd-object, 300, 128 end tobj end 2dfx end en de IPL inst 18631, naam-object, 0, 2000, -1500, 20, 0, 0, 0, 1, -1 end met de ze cordinaten staat het object boven de snelweg in LS ongeveer bij het ziekenhuis wil je meerdere objecten moet je gewoon de lange regel kopieren en alles aanpassen (ID nummer kan je het best 1 hoger doen) Bewerkt: 2 augustus 2006 door EXIT Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik weet niet of het enig effect zal hebben, maar ik denk dat de IPL en IDE van GTA Sa en VC wat van elkaar verschillen, hiermee bedoel ik vooral de end tags die in je IPL staan zoals: objs 18631, naam-object, txd-object, 300, 128 [u]end tobj end 2dfx end[/u] Er zouden eventueel andere kunnen staan in de IPL en IDE van VC. Ik denk dat het niet veel zal uitmaken maar je weet maar nooit. En uit de error leid ik af dat de fout in de IDE of de IPL zit, aangezien je alls naar SA formaat hebt geconverteerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.