Jump to content

Waar vliegveld Los Santos in

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan de ingang van het vliegveld in Losa Sanots niet vinden. Ik vindt wel allemaal ''ingangen'''maar daar kan ik niet in :(

Dendeldo

Geplaatst:

je gaat vanaf de snel weg naar dat ronde gebouw voor het vliegveld. dan ga je naar de aller rechtse weg naast het vliegveld hek. rij je daar tot een bocht en als je goed hebt gereden zie je aan de rechter kant een grijs muurtje. zet je auto tegen dat muurtje aan, spring op het muurtje, loop voorzichtig naar rechts en als je achter het hoge hek bent spring je van het muurtje af. en dan ben je op het vliegveld :)

Geplaatst:

Ook kan je naar de hoofdingang van het vliegveld gaan waar dat mannetje in zo'n hokje zit die zegt dat je er niet in mag, zonder vliegbrefet, parkeer je auto tegen dat gebouw aan ga op je dak staan en klim op het dak van het gebouw en je kan zo het vliegveld op

Daar zijn twee vliegtuigen ter beschikking voor je doe wel voorzichtig want bij te veel botsingen op de grond ontploffen de vliegtuigen redelijk snel

enjoy

Geplaatst:

is gewoon op het gebied los santos international

ga daar naar die streek en je zult een hekken zien met daar vliegveld zet daar je auto tegen en kruip erover

Geplaatst:

Je kan op een plek over het hek klimmen als je je auto gebruikt en dan ben je op het vliegveld. Maar kan iemand mij vertellen waar de vliegschool is? Ik ben in level 2 en ik moet naar de vliegschool voordat ik in een vliegtuig kan maar ik weet niet waar die is

Geplaatst:
als je de legale versie hebt zit er een mapje bij ;)

ehm ja maar er er zijn overal hekken om het vliegveld ik dacht dat er misschien een lager deel was

Geplaatst:
Ook kan je naar de hoofdingang van het vliegveld gaan waar dat mannetje in zo'n hokje zit die zegt dat je er niet in mag, zonder vliegbrefet, parkeer je auto tegen dat gebouw aan ga op je dak staan en klim op het dak van het gebouw en je kan zo het vliegveld op

Daar zijn twee vliegtuigen ter beschikking voor je doe wel voorzichtig want bij te veel botsingen op de grond ontploffen de vliegtuigen redelijk snel

enjoy

Ik heb daar op eht vliegveld alleen een Dodo staan, geen prive-jet ofzo waar ik anderen over hoor.

Komt die misschien bij een aantal hidden-sprays? (heb er nu 24)

Geplaatst:

enjoy

Ik heb daar op eht vliegveld alleen een Dodo staan, geen prive-jet ofzo waar ik anderen over hoor.

Komt die misschien bij een aantal hidden-sprays? (heb er nu 24)

er staat er wel een was er laatst op maar hij zag er eigelijk hetzelfde uit als VC d8 eerst dat ik er niet in kon

Geplaatst:

Kan iemand mij zeggen hoe en waar ik mijn vliegbrefet kan halen want ik level 2 kan ik niet in een vliegtuig omdat ik te weinig fliyngskill heb mer weet iemand hoe ik wel in die vliegtuigen kan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...