Synchro Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Dit is de echte : http://www.animegalleries.net/img/37533 Nu de sig : Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ik vind het iets te licht geef je er een 7 voor Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ik vind hem wel meevalllen,er mist iets ik weet niet wat :S 7,5/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ik vind de Sig net als The Mafia een beetje licht uitgevallen, waardoor de Sig voor mij meteen wat minder mooi word. De bliksemstralen zien er wel leuk uit, en passen er ook wel bij. Het ziet er er leuk uit dat het figuur uit een stoot van licht omhoog klimt, dat geeft een leuk effect mee aan de Sig. Maar het lichte van de Sig staat me niet aan dus. Cijfers Achtergrond: 8 Kleuren: 7 Render: 6.5 Effecten: 7.5 Tekst: 7 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 6.5 Eventuele bonus: - Aantal sterren: Beter heb ik ze wel gezien van jou hoor, deze keer een 7.1. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Reageren
Synchro Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 De bliksemstralen zien er wel leuk uit, en passen er ook wel bij. Bliksemstralen? Deze sig moest normaal gezien op een oude foto lijken. Maar dat haddne jullie waarschijnlijk niet door. Verveelde me : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.