kristof01 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 hoe kan ik men auto ook zo heel cool tunen zoals hier? http://www.sanandreas-fr.net/galerie/album.../10002/mod3.jpg Reageren
Wesley Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Dan kun je doen bij een aantal modshops. Klik hier om naar de kaart te gaan! Reageren
LBG Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 moest je daar nou echt een topic voor starten? daarvoor heb je de zoekfunctie, google, en op heeeeel veel GTA sites staat het Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Dit is een Sultan je kunt deze tunen bij Wheel Arch Angels. Deze kun je vinden in Ocean Flats, San Fierro. Helaas kun je er maar 5 bij ombouwen: Street Racers Elegy Flash Jester Sultan Uranus ASPHALT Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) ik weet ook wel waar en hoe ik moet tunen maar zo'n tools kun je normaal toch niet kiezen? bijv. die bodykit... of die speciale kleuren Bewerkt: 29 juli 2006 door kristof01 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Als je er een Sticker op doet en dan de kleur veranderd dan zal de sticker anders worden. De bodykit is gewoon er de voor en achter bumpers en de Side er op zetten. ASPHALT Bewerkt: 29 juli 2006 door ASPHALT Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Als je er een Sticker op doet en dan de kleur veranderd dan zal de sticker anders worden. De bodykit is gewoon er de voor en achter bumpers en de Side er op zetten. ASPHALT ok bedankt. maar is dat alleen maar bij één van die 5 auto's want bijv. bij een greenwood geeft dat een héél ander effect Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Als je er een Sticker op doet en dan de kleur veranderd dan zal de sticker anders worden. De bodykit is gewoon er de voor en achter bumpers en de Side er op zetten. ASPHALT ok bedankt. maar is dat alleen maar bij één van die 5 auto's want bijv. bij een greenwood geeft dat een héél ander effect Ja dit is alleen bij de Street-Racers Bij Low-Rides zal de Sticker verdwijnen en bij de Transfender auto's zal je geen stickers kunnen kopen maar bij sommige wagens kun je twee Paint-Jobs kiezen omdat hij uit "2 delen" bestaat. Zoals bijv. de Greenwood ja deze heeft een gewone Paint-Job en nog een voor de achterkant(jullie snappen wel wat ik bedoel ). ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.