Jump to content

Call of Duty 4: een heel nieuwe verhaal?

Recommended Posts

Geplaatst:

Er gaat een groot gerucht dat CoD4 niet meer in WOII gaat afspelen.

Dit schrijft callofduty.nl:

De speculaties gaan over en weer. Zo werd er al in een eerder interview met Grant Collier gespeculeerd dat Call of Duty 4 wel eens geen wo2-shooter kon worden. De producer viel namelijk stil toen de vraag gesteld werd of Call of Duty 4 een modern oorlogspel of een wo2-shooter zal worden. Nu melden meerdere magazines en sites, waaronder het officiële Xbox magazine, dat Call of Duty 3 wel eens de laatste game van Infinity Ward is dat zich afspeelt in de Tweede Wereldoorlog.

Wat vinden jullie hiervan en welke oorlog zouden jullie dan wel willen spelen met de Call Of Duty gameplay?

Geplaatst:

Ik ken COD als een 2e wereld oorlog game.

En ik zou graag willen dat hij daarzo ook bij blijft.

Verder mag het ook wel afspelen in WO I.

Daar zie je bijna geen games over!

Geplaatst:

Klopt alleen is het daar stukken moeilijker om een verhaal te maken.

Een loopgraven oorlog met 3 verschillende wapens bij elk team gaat ook vervelen.

Vliegtuigen waaren er ook nog niet.

Ik denk dat WO 1 niks gaat worden.

Misschien de oorlog in Irak of de golf oorlog?

Ik vind het ook wel een kleinbeetje logisch dat ze geen WOII meer kiezen omdat het dan precies hetzelfde kiezen als de 3 voorgangers alleen met weer wat nieuwe features en weer betere GFX.

Geplaatst:

Tja, ik zie COD echt niet zo zitten bij de '' Golf Oorlog'' :puh:.

Iets meer bij de Vietnam oorlog, of Koude oorlog.

Wat denken jullie?

Wesley_GTA :bier:

Geplaatst:

Is dit het wesley topic? :-(

Ik vind dat ze gewoon in WOII moeten blijven, en alleen de maps een beetje aanpassen en de gfx verbeteren.

En natuurlijk allemaal kleine details zoals bugs enzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Hahahaha :puh:

Dit was een kleine Wesley topic ja :puh:

Verder heb je gelijk Gizmo.

COD moet gewoon bij WO II blijven.

Misschien betere missies..?

Wesley_GTA :bier:

Edit: W3sl3y, we hebben dezelfde naam :puh:

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:

Ik heb alleen COD2 single gespeeld, ik was best wel onder de indruk. Mij lijkt het "leuk" om de vietnam oorlog te doen, met die jungles en vallen etc. Kan best spannend worden.

Geplaatst:
Ik vind dat ze gewoon in WOII moeten blijven, en alleen de maps een beetje aanpassen en de gfx verbeteren.

En natuurlijk allemaal kleine details zoals bugs enzo.

Mee eens, Cod blijft hopenlijk ook een WOII shooter, eigenlijk kan ik me Cod niet anders voorstellen. De WOII is nu wel vaak aanbod gebracht, maar ik ben er nog niet op uitgekeken. Een Cod in de modere oorlog zoals Battlefield 2 zie ik nog niet echt zitten. Als Cod3 eerst nog op de pc uitkomt maak ik me hier nog niet erg zorgen over. Maar toch Cod blijft voor mij WOII.

Geplaatst:

;) IK vind dat ze over moeten stappen naar vietnam ;)

Ik bedoel, call of duty 2 begon me al als ww2 shooter te vervelen...

Geplaatst:

Call of Duty is gewoon een WWII Shooter en dat moet het blijven vind ik...

Vietnam vind ik opzich niet zo, ik ben gewoon gek van WWII.. :)

Geplaatst:

Nou inderdaad, ik vind ook dat Call of Duty gewoon WWII moet blijven, maar eigenlijk vind ik wel dat ze Call of Duty 3 net als United Offensive (Call of Duty uitbreiding) moeten maken, dat maakt het veel leuker.

Geplaatst:

Niet de oorlog in Irak, dan gaat het de Americas Army kant op ~

Beter verzinnen ze een oorlog die veel wegheeft van de realiteit, want de meeste oorlogen zijn nu wel opgebruikt en om nou een recente oorlog als basis voor een spel te gebruiken kan wel is verkeerd aankomen bij het publiek.

Geplaatst:

laat ze maar bij de WOII blijven,,stel je voor,dat we call of duty:vietnam

of call of duty:cold wars?dan zit je de hele tijd te praten..paar guerillaoorlogjes,paar opstootjes,veel gebeurd er niet in de Koude Oorlog :)

en de WO I zie ik ook al niet zitten.15 levels in loopgraven lopen en met gifgas rond strooien

nee doe dan maar de WO II

Geplaatst:

W.O I zie ik wel zitten hoor :puh:

Door de duistere loopgraven schuimen ,overal bloed en ledematen.

Iedereen met gasmaskers.En zeker met die coole oude rifle's ens MAchinegunz ^_^ .

over W.O. I is nog bijna nooi een game gemaakt,dus waarom niet?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...