Jump to content

Call of Duty 4: een heel nieuwe verhaal?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het eigelijk maar niets als je het spel koopt dan moet je dingen doen op wereldoorlog 1 en dat is pas dom,de wapens zijn nog ouder als men opa :puh: ,je zit opgescheept met die oude wapens liever de nieuwe wapens van wereldoorlog 2 die zijn veel gafer en beter om mee te mikken ze maken een dikke fout met de nieuwe Cal Of Duty ,ik ga de game alvast niet kopen hoor :N

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Hmmm, in de eerste wereld oorlog lijkt me wel geinig om met allemaal deyployable machine guns op elkaar te schieten :Y

Maar Vietnam lijkt me het luikst, lekker knallen met m60 en ak47, m16 en natuurlijk m16 en bazooka ineen!

Geplaatst:

Ik vind dat het niet echt leuk is een onbestaande oorlog als hoofdlijn in een game te hebben. Er is dan niet echt een verhaallijn meer.

Het is dan ook niet echt gebeurd en als het echt gebeurd is geeft het ook een btere indruk vind ik zelf daarom wil ik liever een game die zich afspeelt in WO II.

Geplaatst:
D'r is toch nog geen eens Call of Duty 3, of het ik het nou verkeerd.

Klopt Bongo, maar daarom word er ook gedacht dat Call of Duty 3 wel eens het laatste spel zou kunnen zijn dat zich afspeelt in de WO II. En Call of Duty 4 dus misschien iets anders. (Staat in de 1e post).

Ik hoop trouwens van niet, want dit spel is gewoon voor de WO II gemaakt vind ik.

Kijk trouwens eens naar Battlefield 1942. Een spel dat zich in de WO II afspeelt, maar is later naar Vietnam (Battlefield Vietnam) en de moderne oorlog gegaan. (Battlefield 2).

Geplaatst: (bewerkt)

Als het naar een nietbestaande oorlog gaat is het vaak onwerkelijk en dan is het ook niks meer aan.

Maar er komt nog steeds een call of duty 3 in de WOII.

EDIT: er is aangekondigt dat in 2008 nieuwe games waaronder call of duty 4 worden gemaakt.

Bewerkt: door Planlos Ultra

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...