Juice Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Howdy. Ik weet niet of dit topic hier thuishoort, anders geef je me maar een seintje. Ik heb James Bond: From Russia With Love op de Gamecube. Als ik multiplayer speel en naar de locatie 'Missile Silo' ga, dan zijn er een paar knoppen die je kunt omschakelen. Maar als ik er dan bijsta, geeft hij dit aan: Knop 2e verdieping: 'Missile Key needed' Knop 3e verdieping [Helemaal bovenin]: 'Launcher Code needed.' Wat moet ik dan doen? Moet ik dat in het level opzoeken ofzo? Het zou fijn zijn als jullie het antwoord wisten, en aan mij zouden willen uitleggen/vertellen. Alvast bedankt. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Om nog even terug te vallen op deze vraag, heb ik hier wat kleine antwoorden: Knop 2e verdieping: 'Missile Key needed' - Hiervoor heb je de missile key nodig, deze kan je vinden in 1 van de levels welke weet ik niet precies meer, maar dan moet jezelf maar even kijken. Knop 3e verdieping [Helemaal bovenin]: 'Launcher Code needed.' - Hiervoor heb je een speciale code nodig die heet de Launcher Code dit staat ergens op papier, je kan het vinden ergens in een bureau. Ik dacht bij level 4 ergens. Ik hoop dat je nu weet wat je moet doen. MVG Mario Bewerkt: 7 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.