gammie_ Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Hallo, Ik vraag me af als ik een ps2 Internetkabel koop of ik em dan ook op me pc kan aansluiten en dan kan internetten op me ps2. Want onze router staat een verdieping lager dus dan zou ik wel een heeele lange kabel moeten hebben Ps: Ik neem aan dat op de kleinere ps2 een internet kaart al in zit? Reageren
Jarno Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 In de kleine PS2 consoles (Dat overigens PSTwo Slimline heet) zit inderdaad een ethernetkaart voor online gaming. Je kan niet internet sites bezoeken met je PS2. De kabel die je nodig hebt is gewoon een ethernet kabel (Ookwel bekend als Internet/Netwerk-kabel). Je zal inderdaad een nieuwe kabel moeten trekken naar je router of Switch kopen en die met de kabel van je huidige PC op aansluiten en dan als het waren "splitsen". Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Dus het is onmogelijk om die kabel van playstation tot pc alleen te doen? Reageren
Jarno Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Of steek de kabel van je PC in die van PS2. Kan je niet 2 dingen tegelijk doen maar ach . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.