sludgemeijer Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 >>> Door Dizzee: Gebruik de Zoekfunctie. Hier zijn al genoeg topics over. Slot<<<
NandroDavids Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ik heb net de laatste missie gehaald, End of Line, wat kan ik nu nog doen? Zijn er nog bedrijven die je kan kopen net zoals bij Vice City, of zijn er nog andere dingen of missies? Uiteraard is er nog heel veel te doen! Er zijn nog heel wat zijmissies die je niet hoeft te doen voor de verhaallijn, maar die wel heel leuk zijn om te voltooien, zoals bijvoorbeeld de 'Chiliad Challenges', de 'NRG-500 Challenge' en 'BMX'. Neem eens een kijkje op WikiGTA, zoals hier de 100 % Checklist van San Andreas: *KLIK*. Daar vind je nog van alles om te doen, en als je dat allemaal hebt gedaan, heb je het spel voor de volle honderd procent uitgespeeld...
Wesley Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Als je echt alles hebt uitgespeeld. Dan kun je nog Politie missies, of ambulance, brandweer missie's doen. Of je kunt Pizza bezorger zijn. En wat vooral leuk is, mensen dood schieten Wesley_GTA
BaasB Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Ja, je kunt nog een hele hoop doen. Hier een paar dingen: - Alle tags oversprayen - Alle oysters halen - De courier missies doen - De straat missies doen. Ik noem nou 4 dingen op, maar d'r zijn nog véél meer dingen die je kunt doen. Hier is een lijst met alle dingen die je moet doen om het spel 100% uit te spelen: Klik. Bovenaan die lijst zie je de Story Line missies, maar als je een beetje naar onderen scrollt zie je de dingen die je nog allemaal kunt doen als je de Story Line al hebt uitgespeeld. Succes ermee. EDIT: En alweer ben ik te langzaam. Dit gebeurt echt te vaak... Groeten BaasBart Bewerkt: 29 juli 2006 door BaasB
sludgemeijer Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Chiliad Challenges? Dat is toch met die berg? Wat zijn dat voor missies? Maar zijn er ook nog bedrijven net zoals bij Vice city de filmstudio, ijsbedrijf,taxibedrijf en de autogarage (maar die heb ik al ) enz. zijn die er ook nog? Courier en Straat missies? Bedoel je de vigilante taxi en firefighter missies ofwat?
NandroDavids Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Chiliad Challenges? Dat is toch met die berg? Wat zijn dat voor missies? Maar zijn er ook nog bedrijven net zoals bij Vice city de filmstudio, ijsbedrijf,taxibedrijf en de autogarage (maar die heb ik al ) enz. zijn die er ook nog? De Chiliad Challenge vind je inderdaad op de Mount Chiliad. Bovenop de berg moet je op een fiets springen, en dan begint de afdaling... San Andreas is wat betreft de bedrijven toch wel wat anders dan Vice City: In Vice City kon je redelijk veel bedrijven kopen en missies daarvan halen, in San Andreas heb je er eigenlijk heel weinig (volgens mij zelfs maar 1, maar dat weet ik niet helemaal zeker... :$ ). Zoiezo heb je Zero's RC Shop dat je als bedrijf kunt kopen. Verder heb je in San Andreas heel veel andere leuke missies zoals 'Beat The Cock', een leuke thriatlon die je op het strand van Los Santos kunt vinden. Kijk maar eens op de 100 % Checklist die ik je gaf, en klik de dingen aan waar je nog niet van hebt gehoord. Daar vind je dan de informatie die je nodig hebt, en kun je weer verder met San Andreas spelen . En je kunt inderdaad ook gewoon weer de Taxi, Vigilante, Firefighter en Paramedic missions doen. Genoeg dus om nog een tijdje San Andreas te blijven spelen...
BaasB Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Chiliad Challenges? Dat is toch met die berg? Wat zijn dat voor missies? Maar zijn er ook nog bedrijven net zoals bij Vice city de filmstudio, ijsbedrijf,taxibedrijf en de autogarage (maar die heb ik al ) enz. zijn die er ook nog? Ja, in de Chiliad Challenges moet je van de Mount Chiliad af racen. En je hebt wel bedrijven die je kunt kopen, zoals de Zero RC Shop. En je krijgt Wang Cars als je de Driving School + een bepaalde missie van de garage in San Fierro uitgespeeld hebt. Hopen dat niemand me voor is. EDIT Wel dus.. Jij typt wel mega snel NandroDavids. Groeten BaasBart Bewerkt: 29 juli 2006 door BaasB
ASPHALT Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Chiliad Challenges? Dat is toch met die berg? Wat zijn dat voor missies? Maar zijn er ook nog bedrijven net zoals bij Vice city de filmstudio, ijsbedrijf,taxibedrijf en de autogarage (maar die heb ik al ) enz. zijn die er ook nog? Er zijn helaas geen bedrijven missies in SA. De Chiliad Challenges zijn een soort Races vanaf te top (bij Race 1&2 niet bij 3) van de berg naar beneden toe. Deze races rij je op Mountain Bikes (en in een belachelijk kort broekje ). Meer informatie vind je hier ASPHALT
sludgemeijer Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Je hebt ook nog iets van als je in San Fierro bent dat je dan gebeld word en dat je een Patriot kunt achtervolgen om geld eruit te stelen, Is dit nodig voor de 100%? En kan dit ook nog nadat je alle missies hebt gehaald?
NandroDavids Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Je hebt ook nog iets van als je in San Fierro bent dat je dan gebeld word en dat je een Patriot kunt achtervolgen om geld eruit te stelen, Is dit nodig voor de 100%? En kan dit ook nog nadat je alle missies hebt gehaald? Nee, dit is niet nodig voor de honderd procent, en helaas kun je dit achteraf ook niet meer doen. Dit moet je dus per sé doen als je in San Fierro bent, later kan het niet meer
ASPHALT Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Dit is niet nodig voor de 100%. Helaas kan dit na een bepaade missie niet meer. (ben de naam kwijt.) EDIT: Te laat (alweer ) ASPHALT Bewerkt: 29 juli 2006 door ASPHALT
Recommended Posts