noedel Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Hoi iedereen! Hier ben ik opnieuw met weer enkele nieuwe zelfgemaakte paintjobs De stickers komen van Need For Speed Underground (Excuses voor als het bericht wat te lang moest zijn.) Voor de Mitsubishi Lancer Evo VIII: Graag wat scores aub Omdat ik niet genoeg foto's in dit bericht kon zetten, staan de andere paintjobs van de Pontiac GTO in een volgend topic Greetzzz Reageren
Donwell Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Nice work, Noedel!! Ik geef het een 8/10. KUTGW! Reageren
PrI3sT Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 ja leuk gevonden maar ik ben niet zo'n mitshubishi fan dus geef ik 7/10 :$ (moest je eens een BMW paintjob maken ) Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 10/10 Ik download Spy3d zijn mods. En gebruik jouw paintjobs Reageren
Black Force Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 ziet er echt vet goed uit, echt heel goed gedaan, ik geef een 9/10!! Reageren
PrI3sT Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 ik geef je een 8,5 ik popel om je volgende paintjobs te zien!! Reageren
kpaenen Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Top gewoon 9.5/10 alleen wat is dat op een van die screenshots "flight assistance deactivated" Bewerkt: 16 juni 2007 door kpaenen Reageren
Eros Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Top gewoon 9.5/10alleen wat is dat op een van die screenshots "flight assistance deactivated" Ik denk dat noedel toen juist een cheat had uitgezet. ^^ Niet op letten dus. En inderdaad allemaal heel mooie paintjobs, mijn complimentjes, hoewel ze al heel oud zijn. Reageren
noedel Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Top gewoon 9.5/10alleen wat is dat op een van die screenshots "flight assistance deactivated" Hehe dat kwam door de GTA SA Console, een soort van programmatje waardoor je wat meer kan doen Als je ze wil downloaden, ga dan naar gta-worldmods.de of gta.gamigo.de (gta inside), daar staan ze tussen de textures bij het onderdeeltje Cars (de downloads dus). Greetzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.