victor88 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 mensen er is een bug in het spel als je in mulholand bent bij het huis dat je kunt kopen en in het hoekje gaat staan achter van het huis val je naar benenden en land je voor het bord bij vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 straks eens ff kijken....ik was laatst aan het rijden...opeens was heel de weg zo blauw als de lucht....keek ff naar achter en weer terug toen was het weer goed :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 straks eens ff kijken....ik was laatst aan het rijden...opeens was heel de weg zo blauw als de lucht....keek ff naar achter en weer terug toen was het weer goed :o Heb ik ook gehad, maar dat was maar heel even... dus zo erg vond ik dat niet, verder ben ik eigenlijk geen grote bugs tegen gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) Bij robbing uncle sam werd ik eens uit men vorkliftje getrokken en zat ik plots onder de stad :huh: BTW, hebben jullie ook het probleem dat Cj zo moeilijk uit zen wagen geraakt? moet vaak 2x drukken voor ie er uit wil. Bij instappen heel af en toe ook, trekt ie de bestuurder er uit, maar stapt ie niet in... Bewerkt: 30 oktober 2004 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Bij instappen heel af en toe ook, trekt ie de bestuurder er uit, maar stapt ie niet in... Dit hebben ze express gedaan, als je 2x 'driehoekje' druk haald cj de bestuurder er alleen uit. Dit is als je de bestuurder dood wil hebben ofzow :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin_tennis Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 dan moet je driehokje drukken en dan nergens aan zitten, dan stapt tie ook in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webbes Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 ik heb 2 klachten (kleintjes) soms staat het beeld ff stil (zeer irritant) en ik vlieg steeds maar ergens tegen aan met vliegtuigjes maar dan is er niks te zien dus je vliegt tegen niks aan en dan kun je weer op nieuw beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb ook maar een paar kleine texture bugs gezien maar die zijn zo weer weg en bij me vriendin denise elke keer wanneer ik er langs wou gaan was ze er niet pas toen ik in san fierro was was ze weer thuis is dat bij iemand ook? en hij is 2 keer vastgelopen maar dat zal vast aan me ps2 liggen dat ie te lang aan staat dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Meestal als je nitro gebruik in de stad, zie je texture bugs, dan zie je b.v eerst een heel vaag raampje, en daarna een goed gedetailleerd texture.. En ja dat de weg etc. blauw word heb ik ook, als ik TE snel rijd... Dat is nou erge aan pop-ups.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Dat soort texture fouten was (bij mij) ook al bij GTA: VC, maar bij GTA3 nog ni.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Als je meer als 3 mannetjes achter je aan hebt lopen. Raak je ze vaak heel snel kwijt als je niet oplet omdat ze constant achter muurtjes blijven haken. Bij het veroveren van gebied als ik op 1 punt blijft wachten tot de mannetjes komen komen ze niet omdat ze achter een gebouw blijven haken (blijkbaar kunnen ze niet om het gebouw heen lopen) al een paar keer gebeurt zit je daar een hele tijd te wachten en ga je daarna op zoek naar deze ventjes en dan zie je ze tegen een gebouw aan lopen totdat je bij ze bent en dan komen ze naar je toe. Ook al een paar keer gebeurt dat ze blijven haken achter gebouwen buiten de warzone en ga je er naar toe en blijf je daardoor te lang weg dan ben je de warzone ontvlucht en moet je dus opnieuw beginnen. Erg vervelend. Maar er zijn toch nog aardig wat bugs vind ik. En die Denise is wat mij betreft ook een bug. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 ze kunne het spel niet perfect maken he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Goh wat een slimme opmerking. Zegt er iemand van wel dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 ergens in LS staat een auto maar kan je niet mee weg rijden omdat er een boom door de moter kap staat :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Goh wat een slimme opmerking.Zegt er iemand van wel dan? pfff somige mensen zijn hier toch zo onverdraagzaam <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.