Jump to content

Nieuwe PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey.

Ik wil een nieuwe PC kopen maar ik heb niet veel te besteden.

Weet iemand toevallig een goede site/zaak waar je goedkoop en goeie pc kan kopen ?

Daan

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk op de bekende ebay site of ga naar marktplaats daar heb je ruime keuze uit tweede hands pc's tegen een niet al te hoog prijsje als je goed zoekt kom je er een goeie pc tegen. Ps: ebay is een vertrouwelijke handels site (aanrader) :Y

Edit: Als je hem perse nieuw wilt zal het moeilijk worden al gouw een nieuwe en goeie pc moet je wel wat voor neertellen.

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:
Hey.

Ik wil een nieuwe PC kopen maar ik heb niet veel te besteden.

Weet iemand toevallig een goede site/zaak waar je goedkoop en goeie pc kan kopen ?

Daan

- Waarvoor wil je 'm gebruiken?

- Hoeveel heb je te besteden?

- Wil je 'm online kopen?

- Wat heb je al? (wel of niet een toetsenbord, beeldscherm en een muis? [kan soms honderden euro's schelen?] )

Ik raad je trouwens aan om als je echt zo weinig te besteden hebt gewoon een Aldi PC te kopen, ik hoor daar nooit slechte verhalen over en ze zijn ook nog eens goedkoop. Koop géén Dell, tenzij je de PC wil gebruiken om naar te kijken of zo nu en dan af te stoffen. :schater:

Geplaatst:

Waarvoor wil je 'm gebruiken: Voor internet Photoshop en wat games. (San Andreas)

Hoeveel heb je te besteden?": Ongveer 400 euro

Wil je 'm online kopen?: Maakt niet uit. Als dat goedkoper is wel

- Wat heb je al? (wel of niet een toetsenbord, beeldscherm en een muis? [kan soms honderden euro's schelen?] ) Ik heb alles al. Ik moet alleen nog een computer hebben

Geplaatst:

Ok ik heb wat voor je gevonden:

www.goris.nl

Dit is echt een hele goede computerwinkel, alleen zijn ze voor zover ik weet alleen actief in Delft.

Uit een test bleek dat het de op één na beste computerwinkel van Nederland is. Ik heb mijn PC daar ook gekocht en ik kan je zeggen dat het echt een uitstekende PC is, die ik al 2 jaar heb maar op stofvrij-maken na nooit problemen mee heb gehad en waarvan de snelheid en betrouwebaarheid nog steeds zo goed als hetzelfde is.

Ze bezorgen ook thuis alleen ben ik bang dat de kosten als je wel ver buiten Delft woont hoog op kunnen lopen(wat dan nog het handigste is, is om er eens met de auto heen te rijden, ik bedoel voor een grote aankoop als een PC is dat toch wel de moeite waard), maar goed dat moet je zelf maar een beetje uitzoeken. Je kunt ze altijd mailen bij contact.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...